Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

Üzücü bir haber :( Astro ve çamur



Günün haberlerine bakmak için gazetelere bakarken bir haber gözüme çarptı... Haberin resmi dikkatimi çekti, resimde çamur içinde bir at ve kadın vardı. Ayrıntısı öğrenmek için haberi okumaya başladığımda ise;

Avustralya'nın Melbourne kentinde yaşayan Nicole Graham ve kızı Paris ile birlikte sahilde at binerek güzel bir akşam üzeri geçirmek istemişler. Ve kendisinin 10'dan fazla ata sahip olduğunu da belirtmek isterim.
18 yaşında olan çok sevdiği Astro adlı atının sahilde çamura saplanması ile kabus gibi anlar geçirmeye başlamışlar.

Astro 500kg ağırlığında ve anne/kız çamurdan çıkarmaya çalıştıkça daha da çok gömüldüğünü görmüşler. Nicole, medcezir nedeni ile suların yakın zaman içinde yükseleceğini düşündükçe aklını yitirecek seviyeye geliyordu, kızı Paris ise yardım istemeye giderken, Nicole hem atını hemde kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Yardım ancak 3 saat sonra geldi, fakat bu 3 saat Nicole ve Astro için çok zor geçmişti. Kurtarma ekibindeki veteriner, Astro'ya sakinleştirici iğne yaptıktan sonra bir traktör yardımı ile operasyona geçildi, suların altında kalmasına ramak kala, Astro çamurun içinden kurtarıldı.

Nicole Graham ise o anları şu şekilde dile döktü; "20 yıldır ata biniyorum ve ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. Astro'yu kurtaramıyacağım diye çok korktum." dedi.







Haberi okurken ve resimlere bakarken tüylerim diken diken oldu. Kadının yerine koydum kendimi gerçekten de çok kötü bir durum. Hayvan sevgisi ayrı bir şey evet ama düşünsenize 18 yaşında ki atınız bir çamurun içinde can çekişiyor ve elinizden gelenin en iyisini yapmak zorundasınız... Çünkü hayvanın hayatı sizin elinizde :( çok üzücü bir durum...


Ama mutlu son ile bitmesi çok hoş :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *