Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

Hafta Ortası



Herkese Kocaman Günaydınlar,

Çarşamba hafta ortası, hafta sonunun habercisi diye bilinir... Planlı, programlı yaşayan kişiler bugünden hafta sonu için ne yapsak acaba diye düşünmeye başlar :) Yok ben öyle planlı ilerleyen kişilerden değilim sevmiyorum öyle önceden organizasyon yapmayı, aklımda vardır bir kaç şey hangisi olursa diye düşünürüm. Spontane gelişen olayları seviyorum, hem eğer bir söz verdiyseniz aksi bir şey olduğunda mahçup olmamış oluyorsunuz...

Hem bugün Muhteşem Yüzyıl var ona odaklanmamız lazım hani şu tarihimizi tam net anlatmayan dizi var ya :) Dizinin sadece cariye olaylarından ibaret olduğundan :) Aslında Hürrem Sultan'ı çok severim aklına hayranım ama işte dizi nedense beni itiyor :)

Şu an dizinin dedikodusu mu yapıyorum ben ? :) yok yok vazgeçtim konu çok alakasız yerlere gidecek sanırım :)


Hafif güneşli, biraz karlı, oldukça soğuk bir güne merhaba dedik, herkes için güzel bir gün olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *