Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

Ben Sadettin Teksoy ...... :)





Aranızda "Sadettin Teksoy" u hatırlayan var mı  ? :) Ben çok net hatırlıyorum dün akşam bir ara birden "yaa bir ara Sadettin Teksoy diye biri vardı" gibi bir cümle düştü düşüncelerime...
Nereden aklıma geldi ? Sağlıklı olan beynimde gelgitler mi yaşıyorum ?
Ben neyin kafasını yaşıyordum o sırada hiç bir fikrim yok :)





Hatta Saygıdeğer "Levent Kırca" nın bu konuyu Olacak O Kadar programında ele aldığı videolar da mevcut :) Durun size bir örnek bulayım :)


Sadettin Teksoy 1952 yılında doğdu, Vefa Lisesinden mezun, 1972 yılında Haftasonu gazetesinde magazin muhabiri olarak bu işe başladı. 2 yıl sonra Hurriyet'e geçiş yaptı. Irak-İran Savaşı'nı her iki cepheden izledi. Bağdat'ta İran savaş uçaklarının bombaladığı petrol rafinerisinde sırtından yaralandı. 1980 yılında Saddam Hüseyin ile görüşen ilk gazeteci oldu. 16 yıl Hürriyet gazetesinin haber merkezinde savaş, özel haber ve polis muhabiri olarak görev aldı. 1990 yılında tv haberciliğine atıldı ve Hodri Meydan programında özel haber muhabiri olarak çalıştı. Arapça ve İngilizce bilen Teksoy, 1992 yılında Hürriyet Gazetesinden emekli oldu ve star Tv haber merkezine transfer oldu. Burada 2 yıl görev yaptıktan sonra 1994 yılında Teksoy Görevde programını hazırlamaya başladı. 1999-2006 yıllarına kadar kesintiler ile Sırlara Yolculuk-Sırların Efendisi adlı programları yayınlamaya devam etti. 

Onu bunu bilmem ama hiç anlam veremediğim bir adam ve program oldu yıllardır. Kah güldüm, kah güldüm, kah güldüm :) Olmadı bir daha hemde sesli güldüm....  :)





2 yorum:

  1. ya sen delisin iuno..Sadettin Teksoy gibi bir adam bu ülkeye bir daha gelmedi gelmez de. O zamanlar maalesef çok gençtim, henüz Alkolle tanışmamıştım.Sadettin Teksoyun programı şimdi olacaktı, izlerken 1-2 bira çakacaktım bak nasıl muhabbet oluyo:-)

    YanıtlaSil
  2. Evet Sadettin Teksoy gibi bir adamın ülkeye bir daha gelmediğinin farkındayım :) Aslında oğlu var ama ortalarda yok sanırım yakın zamanda babasının izinden gittiğini gösteren sırlı, perdeli bir program ile karşımıza çıkacak :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *