Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Mart 2012 Perşembe

Bu nedir Arkadaş ya.... İsyeeaann mod :)


Aman tanrımmmm Beren Saat 2 aylık hamileymiş :) ee napalım hamileyse hamile benim kara kaşıma kara gözüme hamile kalmadı ya, niye haber niteliği taşır ki bu :) Yok duyulmasın diye hastaneye gitmiyormuş, özel doktor'a gidiyormuş... eee şimdi sen duyulmasın diye bunları yaparken biz bu haberi nasıl okuyoruz... Hem yani duysak ne olacak bugüne kadar ayıplamadık hiç birinizi seni mi ayıplayacağız sanki :) 



Ahu-Cem-Cansu oyun olmuş :) heh işte ya bende bunu bekliyordum :D Ya arkadaş bir de bunlara kafa mı patlatıyorlar anlamıyorum ki... Kim oynar ki diyeceğim ama eminim rekor kırar bu oyun kesin :) 

Zaten bizler de böyle arkadaşlarımızla buluşunca hemen başlıyoruz konuşmaya ; Yahu bu Cem evlenince Cansu'nun durumu ne olacak ? Beren Saat acaba hamile mi, e şimdi bu kız saklayacak bunu göbeği nasıl saklayacak ? Bizim İvana'nın da durumu fena bu ara kendini toplaması lazım artık... O değil de acaba Cem&Ahu evlilikleri nasıl gidiyor? Şu serdar da artık birini bulsa da evlense baksana :) yani başka işimiz gücümüz kalmadı bunları merak ediyoruz biz :) çünkü bunlardan başka derdimiz yok zaten beyin hücrelerimiz de sadece bunları düşünmeye yetiyor....

He tabi birde sadece Türkiye ünlüler kervanı ile kalmıyor işi gücü bırakıp Yabancı ünlülerin de aşklarını, paralarını, kaçamaklarını vbg. merak ediyoruz.... Şimdi ben Beyonce'un oturduğu yerin ne kadar olduğunu?, kaç oda olduğunu? niye merak edeyim, hatun kazanıyor arkadaş alır, oturur, canı sıkılır satar başka alır bize ne ki ? 

Geçen akşam bir abimize giderken böyle sessiz sedasız yerlerden geçtim öyle gittim hani ev var ile yok arasında,  acaba size faydası olmayan bu kişilerin ne aldığını? ne yediğini? nereden ne kadar ne kıyafet aldığını? tatilde kaç bikini/mayo değiştirdiğini merak eder iken hiç aklınızın ucundan başka şeyler geçmiyor mu ? Geçerken düşündüğüm; Ya bu her şeyi çok iyi yapan bu ün kazanmış,sırf reklam olsun/reyting olsun diye insanları oyuncağa çeviren, her gece eğlenmeye gidip milyarlar harcayıp ama ertesi gün tv de ah sokak çocukları,vah bu dayak yiğen kadınlarımız vbg. olayları gündeme getirip ahlanıp vahlanan kişileri toplayıp bir gün adını bile duymadıkları semtlere götürüp işte hayat burada, bunlardan haberiniz var mı demek lazım? 

Şimdi diyeceksiniz ki sen izlemiyor musun ? Çok açık ve net beni yakinen tanıyan arkadaşlarım bilir, ben tv de, gazete de vbg. yerler de Magazin programı izlemem hele ki hafta sonu cts&pazar evde ve kahvaltı sofrasında isem biri açsa bile kapatın şunu derim... Çünkü boş bilgi ile beynimizi doldurmaya gerek yok. Bunları nereden biliyorsun diyebilirsiniz, o da şöyle söyleyeyim gazeteye bakıyorsunuz, Ana Sayfa da bunlar çıkıyor... İster istemez size okutuyorlar....

Neyse ben çok konuşmuşum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *