Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

Pazartesi bir daha gelmesen iyiydi....



12/03/2012 Pazartesi (Cenabet Pazartesi)


Aslında ilk etapta Pazar gününden nefret ediyorum çünkü Pazartesi günü'nün habercisi olduğu için.... Cumartesi hiç bitmesin istiyorum yada Pazartesi Hafta Sonu ile birleşsin istiyorum. Hafta başı Salı olsun istiyorum... Tamam saçmaladığımın farkındayım yani şu anda ülkemiz de 4+4+4 polemiği var iken 5 yaşındaki çocukların okula gitmesi istenirken benim Pazartesi gününü hafta sonuna dahil olmasını istemem çok saçma oluyor... Şimdi düşündüm de sanırım Pazartesi gününün vermiş olduğu psikolojik bozukluk ile bu düşünceler içinde buluyorum kendimi....

Belki Pazartesi günlerini sevebilirdim eğer "Patronlarımı" sevseydim.... Ya da Pazartesi gününü sevebilirdim eğer  "İşyerimi" sevseydim.... Ama ben ne patronlarımı seviyorum ne de her gün sabah 08:30 da geldiğim işyerimi seviyorum... Nedenini düşündüm ve haklı nedenlerimi bir bir buldum...

1. 2006 dan beri buradayım.... ( Çok sıkıcı değil mi ? )
2. Patronlarım zamanın ayaklı gazeteleri gibi, ayaklı yalancılar....
3. İş arkadaşlarımdan sıkıldım....
4. Patronlarımın insanlıktan yoksun olmasından, memnuniyetsizliklerinden sıkıldım...
5. Herkesin yalaka mod on olmasından sıkıldım....
6. Patronlarımın özel hayatlarındaki ailevi sorunlarını bizlere yansıtmasından sıkıldım...
7. Her sabah kalktığım da "ooff lanet olsun gene mi oraya" gideceğim demekten sıkıldım....
8. Yapılan işin hiç bir zaman hakkını alamamaktan sıkıldım...
9. Daha devam etmesem iyi olacak, çünkü yazdıkça aklıma yeni maddeler geliyor.....

Sonuç olarak aslında hepsi bir kapıya çıkıyor.... "Kızım iuno istifa et...." Sonra diğer tarafım diyor ki "Kızım iuno öyle yada böyle çalışıyorsun evde otursan daha mı iyi olacak." böyle böyle kendimle cebelleşiyorum....

Bir çalışanın iş yerine mutsuz,stresli, vbg. duyguları barındırarak gelmesi kadar sinir bozucu başka bir şey yok sanırım....

Şu loto bir çıkaydı iyiydi..... O zaman görürdük el mi yaman bey mi yaman....

Neyse listemiz de daha "Salı" var ( Lanet Salı )





1 yorum:

  1. Sevgili Iuno,

    benden sana tavsiye: Cuma geceleri Bay Tahmini takip et, en azından 10 dakikalık iddaa bölümünü;muhteşem ikili Fikret Engin-Murat Özarının bütün hafta çalışıp ortaya çıkardıkları Kuponları not et ve o Kuponlarla git iddaa oyna.EN yakın zamanda tarif ettiğin işyerinden de, patronlarından da kurtulacaksın.bak harbi, inan bana..:-)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *