Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

23 Mart 2012 Cuma

Perşembe Gecesi :)



Bugünün Cuma olduğunun farkındasınız değil mi? Hani haftanın son günü.... hani yarın tatil.... hani hava güzel yaaa ve tatil 2'si 1 arada olunca ne oluyor ne geliyor aklınıza :)



Şimdi güne White Chocolate Mocha İrish Cream (kremasız) ile başlamak süper bir duygu hele ki dün 03:00 de geldiğimi düşünüp 04:00 de uyuduğumu ve 07:00 de uyandığımı düşünürsek :)





Peki demezler mi bana eyy kızım sen 03:00 e kadar ne yaptın ertesi gün iş olduğunu bilmiyor musun ? :)
Derler kimse demez ise ben kendi kendime derim ama ne yapayım size şimdi bir kaç şey sıralayacağım sonra bana hak verecek misiniz bakalım :D

* Hava güzel
* Starbuck's
* Arkadaşlarım ve Gırgır Şamata
* Bebek/Sarıyer/Ortaköy

eeee kim takar ertesi gün iş varmış :) Zaten herkes sokaklara dökülmüş.... dün duraklarımız aynen saydığım gibi Bebek Starbuck's / Sarıyer / Ortaköy (Kumpir-Çay)

Bebek semaların da herkes sokaklara dökülmüş, cıvıl cıvıl olmuş, bütün mekanlar dolu e bir de hava güzel tabi :) Sarıyere doğru geçerken dikkatimi çeken şaşırdığım bir şey oldu Bizim DonJon sen kapan onun yerine "Günaydın" açılmış.. Tabi ben bir şaşırdım hayır Donjon'u seviyordum, akşamları falan güzel oluyordu kahvaltısı güzeldi napalım artık başka bir zamanda belki tekrar karşılaşırız.....

Ortaköy desem aklınıza ilk Kumpir gelir değil mi ? Benim %60 incik boncuk geliyor ama %40 da fena bir oran değil Kumpir için :D ama gecenin bilmem saat kaçı olmuş, arkadaşım niye otogar çığırtkanları gibi bağırıyorsunuz.... Şirin olduğunuzu mu sanıyorsunuz acaba ? Siz bağırdıkça ben sizden ürküyorum olmuyor ki :/ Nitekim en sessiz olanından birini seçtik buradan abiye saygılar diyorum :) abi sen nasıl bir kumpir yaptın öyle ya bildiğin 1 aile doyardı onunla :D ama ellerine sağlık diyor senin bahsini burada kapatıyorum :)

Şimdi ben kaçar biraz iş güç ile uğtaşmak lazım, zaten uykum da var :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *