Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Mart 2012 Perşembe

Yazları iş olmasın


Biliyorum siz de benim gibi Yaz ayları (3 ay) tatil olsun istiyorsunuz.... Yani ne saçma değil mi Yaz Mevsimin de çalışmak bence bu konu ile alakalı bir madde çıkmalı :) Şimdi ben iş yerime verimli olamıyorum ki, NEDEN ? Çünküüüü şu an aklım fikrim dışarıda gördüğüm o güzel hava :) yani ben işime adapte olamıyorum :) Özellikle Ofis için de çalışan arkadaşlarımız için bu geçerli..... 

1 saat önce aşağıya Sigara İçmeye çıktım ( Sigara Sağlığa Zararlı'dır!!!! İçmeyin İçirtmeyin!!! & sosyal mesajımızı da verdik :D ) allahım bu nasıl güzel bir hava dedim, hiç yukarı tekrar ofise çıkmak istemedim... Hemen senaryolar beynim de dönmeye başladı, şu an karnıma bir ağrı girse, bilemedim bir yerden bir tebeşir bulup yesem ateşimi çıkarsam ( abartmadan), izin almak için bir şey uydursam ve çıksam kendimi sokaklara atsam şöyle bir boğaz turu yapsam :) Sonra sahil de bir Türk Kahve'si içsem :) dolaşsam dolaşsam dolaşsam :) hatta hızımı alamayıp Cuma gününü de hafta sonu ile birleştirmek için bir Rapor ayarlasam :) 

Tamam hayal dünyasın da geziniyorum şu an, ben onun farkındayım :) Ama güzel olmaz mıydı bana onu söyleyin ? Siz de içinizden geçiriyorsunuz biliyorum, şimdi beni suçlamayın lütfen :) 

Böyle kurbanlık koyunlar gibi pencereden dışarıya bakmak hiç hoşuma gitmiyor ne yapayım :( İşte tam da bu yüzden Yaz ayların da çalışılmasın gibi bir madde konulabilir :) Kışın çalışabiliriz zaten soğuk oluyor, hava kasvetli oluyor, insanın canı bir şey yapmak istemiyor... Hem zaten dışarı çıksanız da kapalı bir mekan da oturmak zorunda kalıyorsunuz.... 

Nası yapsak şimdi bilemedim sanırım paşa paşa 18:00 olmasını bekleyeceğim :/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *