Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Mart 2012 Perşembe

Rujlar ve Biz :)


Günlük hayatınızda, gece dışarıya çıkarken kıyafetinizi, makyajınızı tamamlamak için sürdüğünüz rujların renkleri ne ifade ediyor biliyor musunuz ? Ben bir tek kırmızıyı biliyordum o da genelde Kırmızı Ruj ağırlıklı kullandığımdan dolayı ama diğer renklerinde belli başlı anlamları varmış :) E bu durumdan sizin de haberiniz olmalı ? Ben paylaşımcı bir ruha sahibim :) 






Kırmızı Ruj : Kırmızı en ücra köşeden bile farkedilir, can alıcı, göz alıcı bir renktir. Dikkat çekmeyi istiyorsunuz ve kırmızı ruj kullanıyorsanız bunda başarılı olacaksınız, çünkü herkesin gözü sizde olacak :) 





Pembe Ruj : Kırmızı kadar sexi bir izlenim yaratmasa da, göz önünde olduğunuzu gösterir. Hatta bunun yanı sıra size şirin bir masumluk katar. Biliyorsunuz ki Pembe Prenseslerin tercih ettiği bir renktir... :) 





Ten Rengi Ruj :  Sade ama şık bir görünüm sergilemek istiyorsunuz. Fazla makyaj yapmadınız ve dudaklarınızın doğal görünmesinden yanasınız :)  







Mor Ruj : Aslına bakarsanız mor ruj pek tercih edilmeyen bir renktir belki de rengin soğuk olmasından kaynaklı olabilir. Çünkü Kırmızı gibi güçlü renkler arasında olmasına rağmen soğukluğunu hissettirebilir. Fakat gizemli bir havası vardır. 






Turuncu Ruj : İlk görüşte belki hoşunuza gitmeyecek bir ruj olabilir ama detaylı baktığınızda kıyafetinize göre, açık tenli bayanlara yakışabilir bir ruj rengidir. Yeniliklere açık bir karakteriniz olduğunu anlatır. 





Ama tabi burda benim hiç vazgeçmeyeceğim ve sık kullandığım renkler "Kırmızı" , "Pembe" , "Ten Rengi" :) 

1 yorum:

  1. kırmızı ruj çok iddaalı geldiği için kullanmaktan çekinirdim... birgün sevgili arkadaşım Sinem'in katkılarıyla kırmızı rujlu resimler çektirdim şirketin bahçesinde ...
    güzeldim yaaaa :-)
    günün sloganı : "KIRMIZI RUJDAN KORKMAYINNN.."

    güzel ve çabuk geçen bir cuma diliyorum İuno takipçileri ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *