Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Mart 2012 Cuma

Takma Tırnak ve El Bakımı


Bir ara takma tırnak olayına bayağı bir kafa yormuştum, uzun ama bakımlı tırnakları seviyorum. Ukalalık yapmak istemem ama tırnaklarım da güzel'dir aslında ellerimi çok severim :) uff megolomanlığım tuttu sanırım :) 

Açıkçası bir bayan'ın tırnaklarına dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum, nihayetinde devamlı göz önünde olduğumuzdan :) Düşünsenize tırnaklarını yemiş, şeytan tırnakları çıkmış, yara olmuş, tırnaklar düzgün kesilmemiş, etler çıkmış.... yok ben bir bayan da böyle bir el görmek istemem. Bu yüzden aslında çokta meşakatli adımlar gerektirmeyen  bakımlar yapabilirsiniz.... Zaten böyle tam uzattığınız sırada o asi tırnaklardan biri çatlar, kırılır işte o zaman hayal kırıklığı en süt seviye'ye ulaşmış olur.Ama bu durumun nedenleri var yani öyle keyfine göre hareket etmiyor tırnaklarımız :) 

* Mesela Temizlik Maddeleri ; Biliyorum ben dahil olmak üzere bayanlar eldiven kullanmayı pek sevmez, ama bu tırnaklarınızı koruyan bir buluştur, bence dikkate alın derim :) 
* El Kremi; Amann işte hep krem sürüyorum ama işe yaramıyor demeyin, kullandığınız kremin kalitesi önemli....
* Törpü; Tırnak törpülerken hep hata yapıyoruz ve sonucunu da tırnaklarımız kırıldığı zaman görüyoruz, mümkün olduğunda tırnaklarınızın yan taraflarını törpülemekten kaçının....
* Su; Şimdi günde yeteri kadar su içmiyorsanız, tırnaklarınız kırılgan, güçsüz ve katlara ayrılabilir. Unutmayın Su içmek her yönden size fayda sağlayacaktır. 
* Badem; Hiç sevmem demeyin bende sevmiyorum ama her gün en az 6 adet badem yemenizi tavsiye derim, Badem'in içinde tırnakların ihtiyaç duyduğu yağ asitleri bulunmaktadır. 

Ufff bir de sararan tırnaklar var onlara ne yapmalı ; Limon'u ikiye bölerek 10-15 dk boyunca sararmış bölgelere uygulayın ve sonra oksijenli su ile ıslatılmış bir pamuk yardımı ile temizleyin.... Yararlı olacaktır. 
Tırnak törpüleme işini abartmayın canınız sıkıldıkça elinizi törpüye uzatmayın, sürekli oje sürmeyin arada tırnaklarınızın hava almasında fayda var. 

Takma Tırnak motifleri için bir kaç örnek size :)

 Ama lütfen abartmayalım çünkü görüntü olarak güzel gözükse de tırnaklarımıza çok zarar veriyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *