Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Haziran 2012 Çarşamba

Hafta Sonundan Esintiler



Pazar günü Babamızın Babalar Gününü kutladıktan sonra havanın da güzel olması nedeniyle kendimizi dışarı attık, aklımızda herhangi bir yer yoktu arabaya bindik ilk aklımıza gelen yere gidelim dedik...
Aklıma Pier Lotti geldi kalabalık olacağını bilmeme rağmen gitmek istedim çünkü seviyorum orayı.... 
Simit&Çatal alıp bir de Su bardağında Çay içmek hoşuma gidiyor :) 
Herşeyden uzaklaşıyorum sanki e birde anneannemde orada dinleniyor :) onun da oralarda olduğunu bilmek keyfime keyif katıyor diyebilirim.... 



Pier Lotti de herhalde 2 saat oturmuşuzdur sonra dedim kalkalım tepeden baktık sıra aşağı kısımlara inmeye geldi.... Nereye gitsek e dedim haydi Beşiktaş tarafına doğru gidelim daha doğru ilk başta Ağa Kapısına gidelim dedik gitttik ama yer bulamadık çıktık o zaman Beşiktaş tarafı en iyisi dedik....Tam Bhaçeşehir Üni. orada otoparka gitmek için ışıklarda bekliyoruz, bir baktım balon görüyorum köşeden sonra bir baktım ki bir eski model vosvos :) pembiş pembiş, balonlarda bağlamışlar :) nasıl güzel duruyordu anlatamam :)


 Beşiktaşa dediğim otoparka gittik içeri girdik fişimizi aldık yalnız anahtarı istiyoruz.... O nedenmiş dedim normalde almıyorsunuz bugün pazar hava güzel kalabalık diye mi ? istiyorsunuz.... Ben anahtar vermek istemiyorum dedim... Gayet sakin o zaman çıkabilirsiniz dediler bana.... Sinirlenmek istemediğimden dolayı aç bariyeride çıkalım dedik..... Terbiyesize bak sen!!! Sonra çarşının orada İspark oluyor genelde şansımıza yer bulursak park ederiz dedik... Nitekim hemen yer bulduk park ettik anahtarımızı da bırakmadık....


Sonra Beşiktaş çarşının içinde yürümeye başladık dolandık balık pazarı falan 1-2 mağazaya girildi tabiiii :) sonra arka taraftan dolanıp caddeye çıkalımd edik Ortaköy'e doğru yürümek gibi bir istek doğdu içimizde çünkü.... Tam geçerken minnacık bir kız çocuğu dalmış kuşların arasına anneside orada yem atıyorlar :) Çok güzel bir görüntüydü :) 


Ortaköy'e yürümeye başladık her zaman gidiş kolay ama dönüş bana çok uzun gelmiştir, nedendir bilmem :) Ortaköy denilince herkesin aklına Kumpir&Waffle gelir ama benim aklıma İncik& Boncuk geliyor :) Tezgahları dolaşırken gözüme bu tosun paşa çarptı :) Görmemek elde değil zaten :) Nasıl miskin nasıl sevgi kelebeği anlatamam :) Resmini çekerken hiç istifini bozmadı paşa.... Gözlerini falan göremiyoruz tabi :)



Canım nasıl gözleme istedi anlatamam :) Hadi dedim Gözleme yiyelim.... Tam Kumpircileri geçince bir cafe var HIB mıydı neydi şimdi yalan olmasın adını hatırlamıyorum.... Bir Kaşarlı Bir Ispanaklı Gözleme söyledik 2 de Cola ohhhh migdemiz şenlendi :) 



Geçen hafta sonumu parça parça paylaştım ben çok eğlendim umarım sizde güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir :) 

Seviyorum sizi.... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *