Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Haziran 2012 Çarşamba

Kokulu oje mi ? :)






Ofise geldim her zaman ki gibi ojemi süreceğim, 1 kat ojeyi sürdüm burnuma hindistan cevizi kokusu geliyor alla alla diyorum nereden geliyor hayır evde hindistan cevizli bir vücut losyonum var ama sürmedim, el kremim de meyve böğürtlen ve çilek kokulu :) neyse dedim 2. katı sürmeye başladım sonra ojeyi elime aldığımda gördüm ki meğersem Pastel'in bu ojesi Parfümlü ojeymiş :) bildiğiniz kendime güldüm :) bakıpta görmemek bu sanırım :) 

Ama çok güzel ellerim şu an hindistan cevizi kokuyor çok hoş :) akşam gidip diğerlerinden de alacağım sanırım içime öyle doğuyor :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *