Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Haziran 2012 Çarşamba

İuno : 2 Servisteki Kız : 0 :))))




Servis hayatımızda yeni bir gelişme oldu..... bilmiyorum daha önce bahsetmiş miydim ama bizim serviste bir hatun var en önde oturuyor, şoförün yanında ki koltukta.... şimdi servise binen herkesin alınacağı saat belli mesela beni 08:00 bilemediniz 08:03 de falan alıyor geç kalacağı zaman zaten haber veriyor şoför, benden sonra 2 kişiyi daha alıyor daha sonrasında bu hatunu alıyoruz.... Nedense hafta 5 gün sabah akşam servis kullanıyoruz tamam akşamlarda sorun yok ama sabahları bu abla haftanın 4 günü geç geliyor.... Servis evinin olduğu yerde ana caddeye gidiyoruz minibüsü durduruyoruz hanımefendiyi arıyoruz prenses hazretleri evinden çıkıyor geliyor biniyor servise bizde marabalar olarak yolumuza devam ediyoruz.....

1 oldu 2 oldu 3 olu 7 oldu 10 oldu 1 hafta oldu 3 hafta oldu bir değişiklik yok her defasında bu işlemler gerçekleşiyor, serviste o kadar kişi var kimse sesini çıkartmıyor, şöyle sesini çıkartmıyor herkes kendi kendine söyleniyor ama kimse bir şey demeye cesaret edemiyor nedense çözemedim onu ben.... Ama ben yeteri kadar sabrettiğimi düşündüğüm için artık dedim ki "iuno hadi artık vakti geldi biraz had bildirme zamanı"

Geçen hafta cuma konuşacaktım servis şoförü ile ama akşam mesai bitimine geç geldi konuşamadım, neyse dedim pazartesi bakarız konuşuruz dedim ama pzt de ben servisle gitmedim salıya kaldı dedim nasıl olsa Salı sabahı da prensesimizi geç gelecek..... Tabi ki salı sabahı da padişahın solundan düşmüş prensesimiz geç geldi, artık akşam dayanamadım biraz geç çıkmak zorunda kaldım normal de 18:15 de kalkıyor servisimiz ben 18:10 da gittim baktım herkes serviste bizim prenses de kurulmuş ön tarafa açmış camı, bizim şoför de ön tarafta dışarıda duruyor tam böyle kızın kapısının köşesinde, gittim yanında "S. bey biraz konuşabilir miyiz ? tabi buyurun.... ( demeyecekti konuşmama izin vermeyecekti ) başladım ben konuşmaya;


- S. bey bu servisteki herkesin sabah alınma saati belli değil mi ? EVET BELLİ.
- Peki. S. bey biz haftanın 5 günü sizinle gidip geliyoruz, niçin bazı arkadaşlar haftanın 4 günü evine limuzin çağırıyormuş edası ile assolist moduna giriyor ve bizi bekletiyor... SÖYLÜYORUM AMA DİNLENMİYOR.
- S. bey demek ki söylerken kurduğunuz cümleler de bir ciddiyet görülmüyor ki siz kaile alınmıyorsunuz.... O zaman beni her sabah 08:00 de alıyorsunuz, bende bundan sonra her sabah siz beni aramadan evden çıkmayacağım.... ADAM SUSAR....
- S. bey benim mesai saatim 08:30 ve ben her gün beklemek zorunda değilim. Her gün benim 5 dakikamı çalmaya kimsenin hakkı yok artı başta ben bu hakkı kimseye tanımıyorum benim tanımadığım hakkı da kimse keyfince alamaz benden.... ADAM HALA SUSAR.
- S. Bey insanlık hali evet olabilir insanlar geç kalabilirler, bende 2 kere geç kaldım sanırım uyanamazsınız, saati duymazsınız vbg. olabilir bunlar, siz bile geç gelebiliyorsunuz bazen trafik olduğu zaman bunlara tabi ki lafım olamaz.... ama bu yapılan durum suistimal ve bu hak kendisine tanınıyor... Lütfen konuşmanızı yapın eğer ki bu servis elemanlarının sorumluğu firmanızda ve sizde ise bu durumu düzeltmek size düşer ama düzeltilemiyor ise ben başa yollara başvurayım....

PEKİ TUĞÇE HANIM HAKLISINIZ.....


Bakalım şimdilik düzenli gidiyor yani kızın normal bir saatte çıkıp orada servisi bekleme kapasitesi varmış bunu öğrenmiş olduk..... :D

Ama çok sinir bozucu bir şey yani her gün her gün bekletilmez ki alışkanlık olmuş, artık nasıl bir muamele görüyor ise bunu kendinde hak olarak görüyor. tabi ben bunları konuşurken sakin ve kısık sesle konuştum (şey çok kısık değildi sesim yanlışlıkla prensesimiz duymuş olabilir :) ) bakalım dediğim gibi şimdilik her şey yolunda önümüzdeki hafta itibari ile bakacağız durumlara :D


Bu kendisine karşı 2. Raund'um ve kazanışım :) bir keresinde de çok havalı havalı yürüyordu böyle sanki büyük dağlara karışmadım ama küçükleri ben yarattım ey marabalar eğilin önümde edası vardı....nasıl bir bakış attıysam (nazarım değer az biraz) pata küte düştü servisin kapısına yapıştı :D (özür dilerim çok üzüldüm..... dalga geçiyorum müstahak sana ) :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *