Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Haziran 2012 Pazartesi

Starbucks Starbucks :)





Starbucks ile kafayı bozmadım tabi ki de sadece seviyorum başka bir açıklaması yok her gün içebilirim (her gün içiyorum galiba bir baktım da) hafta sonu bir gezdik bir gezdik bildiğiniz yoruldum kelimesini tam anlamıyla yaşadım diyebilirim :)

Galeria Starbucks hem yer itibari ile  hem çalışanları olsun gayet başarılılar....Açıkçası keyif aldığım Starbuckslardan biri.... Pazar günü bildiğiniz dünya turu attık ama bu tur'a başlamadan önce güzel bir Frappuccino almak bize iyi gelir diye düşündüğümüzden dolayı attık kendimizi Galeria Starbucks'a ....

Normalde ben Frappuccino Caramel tercih ediyorum ama bu sefer Strawberry Frappuccino istedim sevdiceğim de Chocolate Frappuccino ( çikolata parçacıkları var içinde ) istedi.... İkisi de gayet başarılı çok hoşuma gitti....

Galeria dan içeceklerimizi aldıktan sonra yolumuza devam ettik, tabi sahil trafiğine girmek gibi bir aptallık yapmış olsak da yolculuğumuz eğlenceli bir şekilde devam etti....


Strabucks 'a teşekkür ediyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *