Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Biraz bunaldım sanırım.....



Normalde zaten bulunduğum firmada çalışmak istemiyorum ama bugün daha da nefret doluyum.... Öyle ki her şey dilimin ucunda fakat işte zorunlu onları geri atıyorum.... 

Her patron böyle midir bilmiyorum ama ben burası kadar Kurumsal adı altında mahalle arası gibi bir kuruluş görmedim evet 2006 dan beri buradayım, bir çok şey ile karşılaştım, bir çok şey gördüm, duydum ama artık sanırım hem yaşımdan dolayı hemde midemi bulandırdıkları için tahammülüm kalmadı.... Kusura bakmayın ama artık burada "enseye tokat, g*te parmak" olayı var, bir sürü yalaka dolu.... 

Siz kişiliğinizi, karakterinizi en önemlisi kendinizi para uğruna nasıl satabiliyorsunuz.... Kimse size parayı kara kaşınıza, kara gözünüze vermiyor değil mi ? Bir emek sarf ediyorsun ve bu emeğin karşılığında bir ücret alıyorsun ve hak ettiğin parayı aldığın için kimse senin sahibin olmuyor..... Ama öyle bir durum söz konusu ki, normalde mal varlığı olan ama sonradan zamanla yalan,dolan ile, sahtekarlık ile, hak yiyerek para kazanıp bir yere gelmiş kişiler kendilerinde böyle bir hak görüyorlar.... Personel kötüdür, personel salaktır, personel beceriksizdir, personel insan bile değildir, personel 3. sınıf vatandaştır, personel ezilmelidir, personel eti de kemiği de patronların dır, personelin özel hayatı olamaz, personel hasta olamaz, personel robottur vbg..... 

İyi de arkadaşım bu yerden yere vurduğun, kendisinin sahibi sandığın personeller sayesinde sen buraya gelmedin mi ? Sana kim bu hakkı, bu selayeti verebiliyor yada sen kendinde bu hakkı nasıl buluyorsun.... Kimsin ki sen??? Heee pardon sen benden biraz daha zenginsin, mülk sahibisin, yat, kat sahibisin, en lüks restaurantlar da yemek yiyebilensin vbg..... Geçeceksiniz bu işleri...... Siz ( en azından bunu hazmetmiş kişileri saf dışı bırakıyorum ) parayı sonradan görme köylü tiplersiniz, siz insan olmak kavramını bilmeyenlerdensiniz, siz hazmedemeyenlerdensiniz, siz para ile her haltı satın aldığınızı sanan kişilersiniz, siz aslında birer HİÇSİNİZ!!!!!

Birde bu tiplere peşkeş çekenler var, sırf işlerini kaybetmemek için yüzüne tükürdüklerinde yarabbi şükür diyenler var, yaa amaaann banane ben paramı almaya bakarım ne derlerse desinler diyenler var ( ki bunlar kişiliksiz olan tipler )..... 

Hep diyorum bir firma açmak kolay bende şu anda gider bir firma kurarım 2 tane de eleman alırım oldu bitti ama bu firmayı açmak ile kalmıyor.... 

Mesela; Şimdi benim bütçem belli ve bütçeme uygun bir arabam var kullanıyorum fakat ben Porsche istiyorum, alamaz mıyım ? Hayır tam tersine alabilirim ama o arabayı yürütemedikten sonra ne anlamı kalır değil mi ? Araban var mı ? evet var Porsche aldım... ee nerede ? ya çok masraflı benzin dahi alamıyorum kapının önünde duruyor.... ( adama bir tarafı ile gülerler ) 

Herkes insan olmayı beceremez, ve kimseye de nasıl İnsan olunur dersi verilemez ? 

Neyse çok bunalttım sanırım, bugün hiç keyfim yok herhalde anlaşılmıştır.... ama güzel haberlerim var en azından şimdilik onlar beni ayakta tutuyor..... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *