Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Günaydın olsunnnn



Herkese Günaydınlar....







Gece 02:00 de yatıp sabah 07:00 de kalkamıyor isem, uyuya kalıyorsam demek ki yaşlanmışım, ya eskiden ben genç iken hiç uyumadan işe gittiğim okula gittiğim günler olurdu ama artık olamıyor :) taamam yaşlanmışımmmmm :) 

Aslında biraz da başka nedenleri var dün akşam bir telefon konuşması yaparken çok sinirlendim ve ortalığı biraz darmadağın etmişim, o sinirle uykum kaçınca yatamadım tabi zaten aşırı derece de bir sıcaklık mevcuttu... Sonra sonuca bakıyorum; Sabah servis şöförünün araması üzerine uyanan ve geç kaldığını anlayan genç profili...... 

Neyse şimdi ben biraz uykumu açayım sonra da akşam olması için dua edeyim..... 

İyi Çalışmalar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *