Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bir İtalyan firması SICIS......




Kendimi şu anda bunları biliyor muydunuz ? köşesi yapan birine benzettim :) :) Ama alakası yok sadece dikkatimi çekiyorlar hele ki şu anda paylaşacağım şey ben dahil tüm bayanların dikkatini çekecektir emin olabilirsiniz :))

Bir İtalyan firması SICIS tarafınan üretilen tam da bayanlara hitabe eden küvet tasarımlarını paylaşacağım :)





Ne yani siz istemez misiniz? Şık, taşlar ile süslenmiş bir gece ayakkabısının içinde keyif yapmayı :) 


Ayrıca SICIS firmasının çok değişik ayna tasarımları da mevcut, açıkçası benim çok hoşuma gitti....  Bunun dışında biraz incelediğiniz zaman çizgileri mükemmel olan bir çok tasarım görmeniz mümkün.... Tabi ki fiyat konusunda ben ağzımı açmıyorum gönlünüzden ne geçiyorsa artık :)


Aynaların güzelliğine bakın vallahi çok hoşuma gitti birazdan farklı eşyaların modellerini de paylaşacağım....








Eğer detaylı bakmak isteyen olur ise SICIS 'in sitesine girmekten kaçınmamalıdır.... Ama dikkat bir süre sonra ekrana kitleniyorsunuz benden söylemesi :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *