Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Piranamıııııı?? Kaç Kaç :)





Bııırrrrrrrr diyorummm Pirana, filmlerini izlerken bile tüylerim diken diken oluyor birde düşünüyorum da karşılaştığımı aman alllahım yani yakından karşılaşsam herhalde son gördüğüm şey onun dişleri olur, uzaktan da pek görebileceğimi sanmıyorum....

Sabahın bu saatinde Pirana nereden aklıma geldi ? İnternette geziniyordum, o siteye git, oradan aa bak du şuraya da bir gireyim derken derken birden karşıma Pirana ile ilgili kısa bir bilgi çıktı bende bu postta bunu sizinle paylaşmak istedim....

Piranaların bir insanı yeme süreleri 2 dakikaymış :/ :/ düşünsenize koskoca bedeninize 2 dakika biçiliyor, 2 dakika sonra hooppp sizden eser yok sadece iskeletiniz meydana çıkıyor o kadar..... Ama şöyle de yardımsever bir iç güdüleri varmış insanlığı bulaşıcı hastalıklardan falan koruyorlarmış :) Nasıl mı ? Aynen şöyle oluyor, piranaların yaşadıkları bölgelerdeki su taşmaları sonucu boğularak ölen hayvanların çürüyüp ortalığa salgın hastalık yaymalarını mahal vermeden onları hoopp o güzelim narin dişleri ile afıyetle mideye indiriyorlarmış ortaya sadece iskeletleri çıkıyormuş... Çok yardımseverler maşallah :)

Bazı Kızılderili Kabileler ise nehrin taştığı zamanlarda ölülerini toğrağa gömmeyip özel kafesler içerisinde nehire bırakıyorlarmış ki sevgili piranalar onları yesin, iskeletleri ortaya çıkıncada kafesi çıkartıp o iskelete özel törenler hazırlıyorlarmış :) Bunlarda bi kafa yaşıyorlar ama bilemedim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *