Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Eylül 2012 Çarşamba

Günaydınnnnnnnnnn




Günaydınnnn kuzucuklar :) :) :) :) :) 

Hatırlar mısınız bilmiyorum ama benim küçüklüğümde tv'de Uykudan Önce diye bir program vardı...
Adile Naşit çıkardı "Masalcı Teyzemiz" tek tek isim söylerdi  "Ayşe, Mehmet, Fatma, Mustafa .......vbg. "hep beklerdim ismini söylesin diye ve hatta sanırım yanlış hatırlamıyorsam bir kere söylemişti :) Masal anlatırdı Adile Annemiz ne çok severdim onu dinlemeyi :) 

Neden bilmiyorum ama birden aklıma geliverdi, ne iyi, ne güzel, ne muhteşem bir kadındı Adile Annemiz hala rol aldığı bütün filmleri izleyip sanki hiç izlememiş gibi gülerim yeri gelir gözlerim dolar... Hele o gülüşü yok mu aman yarabbi :) 

Bugün herkese stresten ve patronlardan uzak bir çalışma günü diliyorum..... İyi Çalışmalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *