Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Eylül 2012 Salı

Sıkıntı Başrolde.....







Bugün içim nasıl sıkılıyor anlatamam aslında iç sıkılması da değil, kabıma sığmıyorum desek daha doğru olur sanki.... Böyle ilginç bir ruh hali saçmalığı mevcut üzerimde....



Mesela saate beş dakika da bir saate bakmaktan kendimi alamıyorum ve her defasında ilerlemediğini görüp hüsrana uğruyorum... Tamam  iş yerinde çok sıkıldım ayrı bir mevzu ama ne bileyim ben... Sanırım kendimi Lanet Salı kavramına çok alıştırdım ve ister istemez bugünün lanetli olduğuna inanıyorum..... Mesela ben evde böyle çok bunaldığım zaman salondaki tv ünitesinin bulunduğu dolapların kapaklarını açıp içeri bağırıyorum :D ya gülmeyin ama nasıl rahatlatıyorum anlatamam :) birde o böyle yankı yapıyor :) "tamam psikolojik yardım almam gerekiyor sanırım" :) 

Mesela şu an keyfim yerinde abla türk kahvemi yaptı bir yandan onu içiyorum ama nedense böyle çantamı alıp gitme hissini içimden bir türlü atamıyorum.... Sanırım biraz da heyecan var bende bilemedim ki.... Ne mi heyecanı ? ooppss hemen söylüyorum; Akşam Tülin anne, Sevgilim, annem ve babam e birde ben tabi Nişanı yapacağım yere bakmaya gidicez aslında biz sevgilimle gördük tabi ama bugün hem tülin anne görsün hemde anlaşmamızı yapalım diye gidiyoruz.... Zaman yaklaştıkça bende hiç bir şey yetişmeyecek allahım ben ne yapacağım ? modunun %'si tavan yapmaya başlıyor... Biraz da bu yüzden zamanın hemen geçmesini istememin nedeni diye düşünüp kendimi yatıştırıyorum.... 

Gerçi saat saat diyorum ama bir şey de kalmamış şöyle gözümü laptop'un sağ alt köşesine kaydırdığım zaman 16:00 gibi bir rakam görüyorum e buda demek oluyor ki iuno 2 saatçiikk daha sabret.....

Hayır dizi izlicem bütün dizinlerin sezonlarını bitirmişim onu farkettim ben dün Being Human'ın 2. sezonunu da izledim elimde avucumda bir şey kalmadı :) 

Heeeelllpppppppp meeeeeeeeeeeeeeeeee diye bağırmak istemiyorum derhal kendime bir çözüm bulmam lazım :) 

Şimdilik hoşçakalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *