Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Ekim 2012 Çarşamba

Lipton Bardak Poşet Çay Reklam Filmi :))))))




Lipton Bardak Poşet Çay Reklam Filmi 


Bu aralar reklamlara taktım aslında şu defacto'nun muhteşem, olağan üstü, şahane reklam filmini izledikten sonra bir kendime geldim ve acaba gün içerisinde hangi reklamları izlemeye mecbur bırakılıyoruz moduna aldım kendimi :))))) Sanırım defactonun öldürdüğü beyin hücrelerimi diğer kaliteli ve izlenesi reklamlar ile yerlerine getirmeye çalışıyorum ama haberim yok :))))

Ozan Güvenin oynadığı liptonun reklam filmine hasta oldum, belki çok ahım şahım bir şey yok ortada ama 
1. Ozan Güven'i sevdiğim için, 2. olarak ise gerçekten şeker cici bir reklam, izlerken beynimi yemiyorum mesela :) yüzümde kendiliğinden oluşan bir tebessüm oluyor buda bana göre reklamın iyi olduğunu belirtiyor.... :)




Lipton Bardak Poşet Çay Reklam Filmi Kamera Arkası Bölüm 1                                 



Nasılda eğlenmişlerrrr :):):):):) çookk keyifli ya :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *