Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

Bir Pazar Günü :)


Demiştim ya hafta sonu büyük yiğenim bizdeydi cuma akşamından geldi hafta sonunu bizde geçirdi, ne zamandır gelmek istiyordu iyi oldu :) 

Pazar sabahı kalktık kahvaltımızı hazırladık, evin beyi gidip hamur aldı bize pişi yaptı :) pek lezizdi valla uzun zamandır yememiştik iyi oldu :) Güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra keyif kahvelerimizi içerken, bizim yiğen öğretmeninin ona verdiği testleri çözdü sonrasında abisi kontrollerini yaptı...



Tabi kahvaltı masası toplandı, abisi testleri kontrol ediyor bende o sırada akşama ne yapsam diye düşünüyordum ama Mercimek yemeği ve pilav vardı zaten o zaman pzt akşamı için bir karnıyarık yapayım dedim, girdim mutfağa açtım müziğimi başladım yemeğimi yapmaya :) Hayırlısıyla bu akşam yicez bakalım :)




Sonra 17:00 gibi S. geldi bizim ufaklığı aldı akşama yüzmesi var çünkü onlarda gittikten sonra acaba ne yapsak moduna girdik, hiç dışarı çıkasımızda yoktu o zaman sinema seansı düzenleyelim kendimize dedik....

Baktık elimizde 3D ne var diye karşımıza "Yargıç Dredd" çıktı, izleyememiştik bu filmi aklımızda kalmıştı, sevdiceğim salonu hazırlarken bende o sırada mısırı patlattım :) 


Artık herşey hazır gözlükler, mısır, içecekler evet aşkım haydi start verelim :) 

Bu arada film cidden güzel sevdik yani :) 


Uzun zamandır hep izleyeceğim diyorum ama bir şekilde hep araya başka filmler giriyor, ben izleyene kadar zaten adamlar 4 seri yapmışlar :) ama iyi oldu hepsini aralıksız izleme fırsatımız olacak dün Yargıç Dredd bittikten sonra Transformers'ı izledik bugün Transformers 2 Yenilenlerin İntikamını izleyeceğiz :) 

Evde film sezonunu açtık hadi hayırlısı olsun, boşuna mı aldık sinema sistemini dimi ama :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *