Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

Kutsal Perşembe = Kızlar Gecesi :)


Geçen hafta 11/04/2013  Kutsal Perşembe gecemiz Kızlar Buluşması ile ilgili post yayınlamaya bir türlü vakit ayıramadım, ya eve geç gittim, ya misafirim vardı derken hafta sonu geldi yiğenim bendeydi bu hafta sonu derken baktım Kutsal Pazartesi ile karşı karşıyayım, dedim tam zamanıdır artık paylaşım yapalım :)


Aslına bakarsanız geçen hafta bir atraksiyon içerisinde değildik, sakin ama full kahkahalı bir gece geçirdik inkar edersem kendimle çelişmiş olurum :) 

Sevgili G. perşembe günü bize fal seansı düzenledi, Bebişim B. ile böreklerimizi, pastalarımızı, kurbiklerimizi yaptık fal seansını beklemeye başladık :)  Tabi fal heyecanı ile çoğu şeyi resimlemeyi unutmuşum kusuruma bakmayın :) 

İş çıkışı B. ile buluştuk, e yaz geldi bizim de starbucks buluşmalarımız başladı :) neyse gittik Starbucks'a aldık Frappuccinolarımızı oturduk koltuklara, yaktık dumansal tütüngeçlerimizi havanın tadını çıkardık biraz.... Ben zaten bir gün öncesinen böreğimi ve bisküvi pastamı yapmıştım, B. ise elmalı kurabiyesini hazır etti, gelirken getirdi, eve gidip sadece sofrayı hazırlamak kaldı bize o da zaten 10 dk'lık iş :) 


Frappuccino :) 



Bisküvi pastam, hiç zor değil özellikle çalışan bayanların akşam misafirleri için hazırlayacağı çookk çook pratik bir pasta, en azından benim için öyle :) zaten bu pastayı çok seviyorum, anneannem yapardı biz küçükken, birazda bu pasta bana meroşu hatırlatıyor :) 

Bunu yaparken ben hazır puding kullanmıyorum, anneannemden nasıl gördüysem o şekilde yapmaya devam ediyorum, muhallebisini kendim yapıyorum ki zaten çok basit herkesin yaptığı bir şey, süt, pirinç unu, şeker, kakao ve ben hindistan cevizi kullanıyorum, bu malzemelere sahip olan herkes çok rahatlıkla yapabilir :) 

Bide yaptıktan sonra tabi biraz soğuduktan sonra buzlupa atıyorsunuz, biraz böyle donmaya başladığında çıkarıyorsunuz oooffff kim istemiyorum diyebilir ki ? :)



Arkadaşımız G. iyice daldı fal'a bakarken, iyi ki geldi gecemiz renklendi, hani hep derler ya fal bahane sohbet  önemli olan diye, işte bizde bunu baz alarak fal bahane, şöyle iki kahkaha, iki sohbet edelim dedik :) 




Bu perşembe ile şu an kafamda hiç bir şey yok bakalım bizi neler bekliyor :) Öperim çok :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *