Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Temmuz 2013 Cuma

Dore.... Dore... Dore...



Biliyorsunuz yaz ayları içindeyiz ve deli dehşet sıcak ve biz çalışanlar için henüz yıllık iznimizi kullanmayanlar başlığı altında olanlarımızın hafta sonları beachlere, havuzlara doğru yol aldığımızı düşünüyorum, ben beach yerine havuz tercih ediyorum ( belirteyim istedim ama neden bilmiyorum ) :) 

Ve herkesin bir aman bir bronzlaşayım, oyy bak bu hatun nası yanmış acaba ne sürüyor? vbg. cümleler eşliğinde etrafı süzerken bir yandan da elimizdeki bronz kremleri ile yakın bir bağ kuruyoruz :) Ben bu konuda biraz enteresan bir tipim, her ne kadar beyaz tenli olsam da süt beyaz değilim hafif bile olsa biraz rengim kırık ama bu benim güneşe çıkınca böyle çikolata gibi olmama neden oluyor mu ? Tabi ki Hayır :) 

Her ne kadar saçma olduğunu bilsem de ben bilmem kaç yüz bin faktörlü koruyucular kullanmıyorum, çünkü öyle de böyle de bir kere ıstakoza dönüyorum, tamam sağlıktır cildi korumak lazım bla bla bla haklısınız ama ne yapayım ben pek önemsemiyorum... ama öyle güneşin altına sabahtan yatıp akşam kalkmıyorum... Ayrıca bu yaptığımı asla savunmuyorum kimselere de tavsiye etmiyorum, bu benim kendi iradem :)

Daha önce Dore firmasından kısa bir bahsetmiştim, hatırlamak isteyenler için tık tık :)

Geçenlerde yani geçenlerde dediğim yaz başlarından beri Dore 'nin satışa sunduğu Eveline Cosmetics Deep Sun Tan Oil adını taşıyan Bronze Sprey'ini kullanıyorum ve ilk defa aşırı derecede memnun olduğumu söyleyebilirim. Bir kere cildimi asla ve asla kurutmuyor, kokusu kötü değil, havuç ve ceviz özü barındırıyor... 
Ve en başından beri sürüyorum sık sık sürmeye tekrarlıyorum kızarmadan olması gerektiği dengede bronzlaşmaya devam ediyorum... 

Bu yüzden sizinle paylaşmak istedim ne de olsa bronz teni seviyoruz değil mi ? :) 

Bu arada indirimde bilginize yani :) hani isterseniz sipariş için yardımcı olabilirim :) Öpüldünüz komacaannn :)





3 yorum:

  1. sen ve bronzlaşmak haaa ; Evelıne mucize bir şey yaratmış olmalı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Evet ben ve bronzlaşmak çok zıt kavramlar idi :)

      Sil
  2. bronzluğu tabi ki seviyorum,beyaz tenli biri olarak...
    ben de bayram tatilim için zeytinyağı,havuç,talk pudrası karışımı hazırladım,güneş altında bekliyor :) bakalım nasıl sonuç alacağım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *