Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Kasım 2013 Salı

Cumartesi Pazarı Karışıklığına Devam :)




Tabi 2-3 hırka ile pazarı bitirdim sandınız dimi ? Çok yanılıyorsunuz dibine kadar dolaştık bir ara evin yiyecek alışverişini de yapalım dedik ama baktık torbalar artık çoğalmaya başladı vazgeçtik :) 



Bu tarz hırkalardan her yerde var zaten biliyorum, pazardan almış olmam enterasan bir şey aldığım anlamına gelmiyor onuda biliyorum :) Zaten artık pazar olmuş size mağazaların tezgah sunumları, hani sanmayın mağazadan pahalıya yada mağazadan ucuza alıyorsunuz 3,5 kuruş altında alıyorsunuz evet belki pazarlık yapma şansınız artıyor ama o kadar, bundan fazlasını beklemeyin... Hani eskiden pazarların bir güzelliği vardı ama artık yok :) 





Hele bu hırkaya bayıldım diyebilirim, arkasındaki o dantel deseni beni benden aldı, direk gördüm ve aldım, zaten başka bir şey yapılamazdı almasaydım hırkaya çok büyük haksızlık etmiş olurdum diye düşünmüyorum :) 





Ve her bayanın alması gerektiği ve aldığı asla affetmediği siyah hırkalar, mutlaka evlerimizde siyah hırkalardan bir kaç adet var değil mi ? Hani desenli yada desensiz önemli değil siyah olmuş olması bizim için yeterli bir sebep diye düşünüyorum :) Bende bu sefer madem siyah hırka alıyorum en azından sırt kısmında bir şekil şukul olsun dedim :) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *