Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Kasım 2013 Salı

Cumartesi Pazarı'nı karıştırdık :)




Ne zamandır yayınlayacağım diye ertelediğim postu sonunda fırsat bulunca e yayınlayayım bari dedim :) Sanıyorum 2 hafta önceydi tam hatırlamıyorum da ama yalan olmasın kardeşimle cumartesi pazarına bir yolculuk yapalım dedik... Bakalım sepetimize neler düşecek diye girdik en üst taraftan, başladık aşağı doğru yürümeye, aslında bakarsanız siz istemesenizde otomatik sizi yürütüyorlar zaten sanki havada kayıyoruz :) o derece yani :) 


Hemen aşağı doğru yürürken başlarda sağ köşede bir kadın kalabalığı gördük ve dedik ki tamam burada kesin cebimize laik bir şeyler var yoksa bu kadar bayan boş yere topluluk yaratmaz nitekimde iyice karıştırdığınız zaman güzel şeyler buluyorsunuz :) 
Mesela kim inanır bunu 5 TL ye aldığıma :) Öyle kötü malda değil kaliteli kumaşı falan :)

Bu hırkayı da kardeşimle beraber aldık, oda aldı kendisine, böyle yumuşacık bir ip, ne kalın ne ince tam bana göre.... hani hafta sonu çıkarsın yürüyüşe falan, yada akşam çay içelim dersin hemen al üstüne ohhh sıcacık :)























Bu hırkayı da çok ucuza aldım çokta severek aldım, bu aralar hırkalara taktım kafayı da :) ay oda güzelmiş, ay buda güzelmiş, ayyy bunudaa alsamm mııı ? mod on durumlarındayım :)

























Devamı bir sonraki post :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *