Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Ocak 2014 Pazartesi

56. Grammy Müzik Ödülleri

Beyonce
Beyonce ve Jayz'nin grammy açılışına diyecek bir şey bulamıyorum Beyonce her zamanki gibi süperdi, gözümü kırpmadan izledim sonra izleyiciler kısmına geçtiği zaman giydiği kıyafeti cidden çok sevdim, üzerinde harika taşımış olmasına diyecek sözüm yok ama kıyafetin hakkınıda vermek gerekiyor :) 
Belki çok abartıyor olabilirim ama bilemem zevkler ve renkler :) 



Christine Teigen
Hoşuma gitti sadece ortada olan yırtmacı beğenmedim biraz garip durmuş ama genel olarak sevdim


Alicia Keys
Cidden hiç sevmedim kesin ve net :/ Rengine bayıldım ama o kadar sadece....


Anna Kendrick
Sunum için sahneye çıktığında bu nedir böyle dedim ? 



Anna Farris
Açık konuşmak gerekirse beğenmedim, özellikle ön tarafındaki detayları...



Bonnie Mckee
Her ne kadar devamlı gördüğümüz bir model olsa da beğendim :)





Ciara 
Açıkçası ben uzun zamandır kendisini görmüyordum,
hamile hali ile çok tatlı gözükmüyor mu sizce de ? :)


Colbie Cailliat
Kırmızıyı seviyorum ama bence üst kısımdaki detay yeterli olabilirdi, hem üst tarafının hareketli hemde alt kısmının hareketli olması benim gözümü yordu sizleri bilemem tabi :)

 Katy Perry
55. Grammy Ödüllerinde giydiği su yeşili kıyafeti tercih ederim...

Madonna
Yıllara meydan okumanın dışında her zamanki gibi :)

Paris Hilton
Kendisini pek sevmesem de kıyafetine cidden bayıldım diyebilirim :)


 Pink
Kısaca söylemek gerekirse oouuvvvv değil ama sevdim...



Taylor Swift
Şık, sade, şatafatlı hepsi bir arada hoşuma gitti...



Benim için bu yılın en şıkları :) hele o kaskları bayıldım :) 




Sabaha kadar Grammy izledim,çok eğlendim ama galiba bir şeyler eksik gibi geldi bana bilmiyorum Sahne şovları çok iyiydi ama durgundu yani bilmiyorum tam ismini bulamıyorum :)
Tabi onlar aldı ödüllerini biz kaldık uykusuz :)

Bugün çok huysuzum sanırım, evet evet bugün beğenmeme günüm sanırım :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *