Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Ocak 2014 Pazar

Duvarımızın bitmesine 1 adım daha :)






Uzun bir zaman oldu biliyorum ama anca vakit bulduk diyebilirim :) Yılbaşından önce evde değişiklikler yapmaya karar vermiştik Evde 2. Değişiklik adlı postumda bahsetmiştim ama daha bitmedi daha devamı gelecek diyordum fakat dediğim gibi bir türlü vakit bulamadık :) 

Duvarımıza uygulayacağımız Niş tarzı bir dekor yapmaya karar verdik ama her zaman ki gibi ben hiçbir yerde aradığımı bulamadım bu yüzden iş gene başa düştü misali araştırma yapmaya başladık :) İstediğimiz ölçülerde 4 adet çerçeve kestirdik bunlara boyayı tutması için sentetik bir astar attık sonra bunları ( vakit bulursak gidip boya alırsak ) salonumuza uygun renklerde boyamaya karar verdik :) 

Aslında niş dediğimiz olay biraz gömme oluyor ama şimdi kimse kirada oturduğu bir eve kalıcı bir değişiklik yapmak istemez yani sizleri bilmem ama ben istemem :) bu sebepten dolayı bizde gömme olayını dışarı aktardık niş demedik niş tarzı dedik :) Umarım tam anlamı ile bittiği zaman en az bizim kadar sizde seversiniz :) 







Öperim Çok :)

2 yorum:

  1. Haklısınız.Böyle de güzel olur.bekliyoruz yeni halini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede son adımı gerçekleştirmiş olacağız inşallah dediğiniz gibi bu şekilde de güzel bir görüntü elde edebiliriz :) Sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *