Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Ocak 2014 Çarşamba

Yardım Lütfenn.....






İşin içinden çıkamadım ben, bir kaç blog okudum konuyla alakalı hatta adımları da yaptım ama genede başarılı olamadım, acaba sizlerin içinde de bu sorunla karşı karşıya olan var mı ? ve bir çözüm yolu bulabildiniz mi ? 

İzleyiciler gadgeti çalışmıyor, dün farkettim biraz bekledim sildim tekrar yaptım olmadı, herhalde genel bir sorun var dedim ama değişen bir şey olmadı ve şu an halledemediğimden dolayı sinir harbi yaşıyorum :/ 

Biri bana yardımcı olabilir mi lütfen? Artık bu gadget çalışmayacak mı ? Bizi takip edenleri ve takip etmek istediğimiz bloglar için ne yapacağız ? Çok bedbahtım ama ben :(

2 yorum:

  1. benm sayfamda kisa bir aciklama var belk yararli olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok yararlı oldu, izleyici kısmı eski haline döndü.. Gerçi neden olduğu ve nasıl olduğuna bir anlam veremesem de düzeldi, tekrar teşekkürler.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *