Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ocak 2014 Cuma

Frankenstein....



Frankenstein.... Frankenstein.... Frankenstein...





Geçen Sevgiliden Süpriz adlı postumda bahsetmiştim... Dün İstinye Park AVM de Frankenstein filminin 21:15'de ön gösterimi vardı... Akşam vakitlice çıktık İstinye Park'a gittik, önce bir yemek yedik sonrasında filmi izlemek için yerimizi aldık...


Şimdi filmden bahsetmek gerekirse; Öncelikle bugün vizyona giren Frankenstein filmini mutlaka izlemelisiniz diyorum, film ile ilgili çok fazla detay vermeyeceğim çünkü bugün ve sonrasında filme gitmek isteyenlere saygısızlık edemem :) ama ben çok beğendim biz ara vermeden izledik ama 5 saat bile sürse izlemeye değer gördüm :) 

Tek sıkıntımız çeviriyi yapan firma Matris Mühendislik, firmada mı bir sıkıntı vardı?, çevirmende mi? yoksa yazı karakterinde mi bir sorun vardı? bilmiyorum ama "V" , "P", "F" vbg. harfler yoktu alt yazıda saçma sapan kelimeler türemişti.  Direk firmaya bir ithamda bulunmak istemiyorum ama sonuç itibari ile Çeviren kısmında direk firmanın adı vardı...  Açıkçası hoş bir durum değil ama bunun dışında film oldukça güzeldi.... 2. filmi sabırsızlıkla bekliyorum :) 


Öperim Çok



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *