Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

8 Şubat 2014 Cumartesi

Cumartesi Günü Kahvaltısı :)



Her cumartesi olduğu gibi bu cumartesi de hafta sonu kahvaltısının keyfini çıkardık :) Şimdi laptop'un başın bir geçtim saati fark ettim bildiğin akşam olmuş yahu :)
 Keyif keyif bir yere kadar değil mi ? 
Bu hafta bir değişiklik yaptık, patatesleri küp küp kestim sonra tavada azıcık yağ ile kızarttım sonra sevgilimde üstüne çılbır yapıp koydu ohh miss misss :) Tavsiye ederim pek bir güzel oluyor :) 



Kahvaltımızı yaptık, türk kahvemizi içtik ne yapsak diye düşünüyorduk dün gidemedik bu yüzden bugün sinema günü ilan ettik.... Şu Herkül var ya Herkül ona gidelim diyoruz :) Bakalım fragmanı kadar güzel mi film :) 

Fragman



O zaman şimdilik bana müsade :) Hafta sonunuzun huzurlu ve mutlu geçmesi dileğiyle :) 
Öperim çok :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *