Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Şubat 2014 Salı

Tavuklu, Mantarlı Krep :)







Geçen akşam hiç yemek yapasım yok yani utanmasam aç kalalım öyle atıştıralım moduna gireceğim ama dedim olmaz öyle bir şeyler yapalım :)

En kolayı Kremalı Mantarlı Tavuklu Krep, kolay kolay dedim ama normal sulu yemek yapsam bu kadar yorulmazdım ama sonucunda çıkan tat bizi gayet memnun etti :)

Ben öyle tarif veremem o konuda pek becerikli değilim :) ama zaten extra bir şey beklemiyor bu yemek bizden :)

Krep zaten hepimizin yaptığı fazla vaktimizi almayan bir tat, e gidiyoruz restaurantlara ıspanaklı krep, patatesli krep, çikolatalı krep ne yani evde yapılamayacak bir şey mi sanıyoruz hiiiçççç bileee biz en güzelini yaparız hemde daha ucuza :)

Tavuklar kesilir tereyağında hafif hafif kızartılmaya başlanır, tavuklarımız pişerken kenarda kırmızı biber kesilir, mantarlar kesilir daha sonrasında tavuklar biraz kızarmaya başlayınca kırmızı biberleri ve mantarlı tavaya atıp tavukla beraber kızartmaya başlarız.
Sonra tavaya biraz soya sosu, az az istediğimiz sevdiğimiz baharatlardan atarız ve biraz bal atarız
(merakımdan bal koydum ve çok güzel bir tat elde ettim). sonra bu şekilde krep içimizi pişrirken kremayı dökeriz koyulaşması için çok az un ve içimiz hazır hale gelir. Bu sırada krep malzemesi hazırlanmış olup diğer tavada pişirilmeye bırakılır.

Sonra krepin içini doldurup kapatırız :) Ben yanına garnitür turşu ve brokoli haşlayıp koydum arzuya göre damak zevkinize göre sizde eklemelerde bulunabilirsiniz :)

Dediğim gibi bildiğiniz yemek tariflerine benzemiyor öyle ölçü falan yok bende genelde göz kararı alıştım hep bu yüzden de ölçülerden falan pek anlamam ama biliyorum ki sizde çok güzel bir şekilde yapacaksınız :)

Bize afiyet oldu, şimdiden sizede afiyetbalşeker olsun :)





Öperim Çok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *