Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Temmuz 2015 Cuma

Kendim Yaptım :)





Selamlarrrr,

Aslında 2 hafta falan olmuştur ama bir türlü fırsat bulupta paylaşamadım :) Geçenlerde aldığım sevgili tırtık botfriend kotuma birazcık fazla para verdim sonra arkadaş hadi kot alıyorsun bide yırtık alıyorsun dünya para veriyorsun dedim kendi kendime :) tamam severek aldım onunda payı yüksek ama genede saçma yani mantıklı bakarsan, bende evdeki kotlarımdan birinden feragat edip kendi yırtık boyfriendimi yaparım dedim ve işe koyuldum, bir iki video izledim nasıl oluyor diye baktım kolay ee tamam o zaman dedim kendim yapayım o parada cebime kalır başka bşi alırım :)





Sonucunda evde bulunan şanslı boyfriend kotlarımdan birini seçtim, gel buraya kesip biçeceğim seni dedim, bütün materyallerimi yanıma aldım ve kestim :) sonradan bu görütü çıktı ortaya giydim baktım e oldu bu dedim ya tamamdır, şimdi kotum ve ben mutlu mesut takılıyoruz, kendisinin eski halide gayet rahattı, yeni halide gayet rahat :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *