Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Lady Gaga ve Ayakkabıları




Geçen Lady Gaga ile ilgili bir haber gördüm, içeriğine bakınca kendimi yookkk artık derken buldum, sonra google amcaya bir soralım daha başka nasıl ayakkabılar girmiş diye baktıkça baktım baktıkça baktım,  kafayı yemiş bu insanlar ya, ya tamam ünlü olabilirsin, milyonlara hitap ediyor olabilirsin, tarz olabilirsin, sistemin dışında yaşamayı tercih edebilirsin ama hacı dayı bu ayakkabılar nedir ya :/

Yani rahat mıdır diye sormayı geçtim, çookk çirkinnnn arkadaş milyon verseler ayapıma geçirip yürümem kaldı ki zaten yürüme eylemine geçmeden ayakta nası dururum onu bile bilmiyorum :/

Ya zaten hiç estetik durmuyor ki valla anlamadım gitti yani....












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *