Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Bi Assos'a Gittik, Geldik :)


Evet Assos tatilimizden dönüş yaptık, bu sefer değişik bir şey denedik ve kamp yaptık bayağıda eğlendik, hoşumuza gitti yani :) Tabi eğlenceli tarafları olmasına karşın eziyet tarafları da var ama eğlenceli kısmı daha ağır basıyor :) Hele benim gibi börtü böcek sıkıntısı olan biri eğlenebildiyse herkes yapar bu işi :)


Ne yapsak ne etsek diye düşünürken aklımıza e bari camping alanına gidip çadırımızı kuralım dedik, bunun içinde Assos Sokakağzı bölgesini seçtik. Zaten bir Assos turu yapmak istiyordum ne zamandır demek ki bu zamana kısmetmiş :) 

Assos'un Sokakağzı bölgesinde bulunan Son Gemi Camping alanını seçtik, burada sadece çadır alanı yok, he böyle otel bekliyorsanız da çok yanılırsınız, burası camping alanı evet bu yüzden ben çadırda kalmak istemem ama buraya gitmek istiyorum diyorsanız yapabileceğiniz en extrem şey bulunan Bungolovlarda kalabilirsiniz, he kendi çadırım yok ne yapacağım derseniz de burası kurulmuş çadırlarından da size temin edebiliyor ama bunlar için önce karar verip arayıp rezervasyon yaptırmanız gerekiyor, eğer kendi çadırınız var ise de rezervasyona gerek kalmaksızın gidiyorsunuz ben geldim çadırımda var dediğinizde sizi güler yüzü ile Ebru Hanım karşılıyor arazi burası istediğin yere kur çadırını diyor :) Kısacık bir fiyat bilgisi; eğer kendi çadırın ile gidersen günlük 25 TL çadır alanına veriyorsun o kadar, onun dışında ortak duş, tuvalet, şezlong/şemsiye ve ortak kullanılan bir Buzdolabı veriyor. Onların çadırına kurulursan da günlük 35 TL veriyorsun gene verdiği hizmetler aynı oluyor.

Extralar; Açık büfe kahvaltısı oluyor, akşam yemeği için alternatiflerden seçebiliyorsun, Zeytinyağlıları oluyor, içecekleri zaten mevcut istemediğin kadar alkollü/alkolsüz ne istersen... 


Bizim çadırımız 4 kişilik idi, bayağı geniş yani içeride top koştur o derece :) 2 kapılı bu yüzden içerisi akşamları gayet eserekli olabiliyor :) Çadırımızı Zeytin Ağacı'nın altına kurduk çok tatlıydı, gölgemizde oluyordu :)



Ege işte diyorum başka bir şey demiyorum, güzel arkadaş denizi güzel, insanı güzel :)





Soldaki sanat eserini aslında hiç paylaşasım yoktu ama etrafımdaki herkes ayacık parmaklarımı böyle açtığım için bana zuzaylu muamelesi yapıyor acaba dedim sizde öyle yapar mısınız :) :) Bazen öyle bir oluyor ki evde ya aşkım şu parmaklarını açsana dendikten sonra ortalığı kahkaha basıyor :) :) 
Kedi sevmiyorsanız biraz sıkıntı sizin için çünkü ortalıkta bir sürü kedi var yavrusu, yetişkini dolu :) çok tatlılar geliyorlar sana eşlik ediyorlar yemeğini paylaşıyorlar, sevgi istiyorlar bizim gibi kedi sever kişiler için gayet on numara bir şey, mesela resimde gördüğünüz kedinin adını "Sisa" koyduk :)  ay birde hamile kendisi devamlı beslemeye doyamadım yani kıyamam :) 






Şimdi bana derseniz ki gidip sahilde bir resturantta mı rakı ? yoksa kumsalda şezlongun üstünde plastik bardakta mı rakı? Tabi ki kumsalda rakı :) Böyle huzurlu bir imkanım var ise neden kendimi shailde bile olsa bir restauranta kitliyeyim ki deli miyim ben :) 

Zaten öyle bir yer ki yanınıza bir şort götürün bir bluz alın bütün zamanınızı zaten bikini ile geçiriyorsunuz sonra çadırınıza gidiyorsunuz ne istiyorsanız alıyorsunuz geri şezlongunuza dönüyorsunuz, kimsenin umrunda değilsiniz herkes kendi kafasında rahatsınız bu yüzden de huzurlusunuz kendinizi boş yere kasmıyorsunuz :) 

Plajda güneşlenireken birden seyyar satıcı abiler geliyor kamyonetçikleriyle, bir kasa çileği 10 TL'ye satan, 5kg Domatesi 3 TL'ye satan :) ( yanlış yazmıyorum, sizde yanlış okumuyorsunuz emin olun ) hemen hooppp kalkıyorsunuz kasa ile çileği alıyorsunuz bıt bıt bıt yiyorsunuz sonra kalanı buzdolabına koyuyorsunuz ohh mis :) 



Eğer ki Assos tarafına gidiyorsanız mutlaka  Kadırga Koyu, Sivrice Koyu buralarda 1 gününüzü geçirin diyorum mutlaka :) Tabi bunun dışında tarihi alanları da gezin yani mesela bir Troya ziyaret edilmeli mutlaka, Antik Tiyatroya gidilmeli :) buraları ziyaret etmeden dönmeyin mümkünse :) 

Kadırga Koyu, Sokakağzına göre biraz daha gelişmiş, biraz daha elitleştirilmiş bir bölge olmuş ama dilerseniz burada da camping alanları var hele benim çok beğendiğim bir yer var bir dahakine mutlaka oraya gideceğim Assos Club Beyaz , araştrırken bulmuştum burayı sonra Kadırga Koyu'na gittiğimizde baktım evet dedim ya budur yani :) 

Çok fazla resim paylaşmayacağım, daha fazla yazıyı da uzatmayacağım kıssadan hisse Assos'a gitmediyseniz bir sonraki tatil planınız mutlaka burası olmalı heee birde en önemlisi dikkat etmeniz gereken GSM Operatörlerinizi kontrol edin birden Yunan hatlarına geçer farketmezsiniz sonra fatura gelince anlarsınız :) Manuele alın siz en iyisi :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *