Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Ağustos 2015 Pazar

Sesi Gülen Adam :)




Evet öğlen öğlen biraz melankoli olacak belki ama söylemeden edemeyeceğim :) 

Koray Avcı diyorum, nette bakıyordum acaba en yakın tarihte ne zaman İstanbul da olacak diye bir baktım ki 17 Eylül 2015 Perşembe günü sahnesi varmış :) tabi ben sevin sevin sevin bir daha sevin :)

Koray Avcıyı tanımayanınız yoktur diye düşünüyorum :)

Eğer tanımıyorsanız, daha önce sesini duymadıysanız hemen Koray Avcı Youtube bir tık tık yapıyorsunuz :) Büyülü ses ile tanışıyorsunuz :) 

Resmi İnternet Hesabı :)  http://www.korayavci.com.tr/

Diğer sosyal medya hesaplarına buradan ulaşabilirsiniz zaten :) 

Ama her şeyden önce Biletix buraya bit tık tık :) kaçırmayın derim ben :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *