Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

7 Ağustos 2015 Cuma

Blogger Life Mim





Withoska tarafından Mimlenmişim :) o zaman hemen cevaplarımı vereyim :)



  • Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir ? 
Yeni insanlar, farklı bakış açıları, yeni bilgiler :)
  • Kişisel blogları mı, yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz 
Aslında ayrımcılık yapmıyorum, bütün blogları tercih ediyorum çünkü hepsinden bilgi haneme bir şeyler katabiliyorum.
  • Blogger olmanızda etkili olan en önemli şey nedir ?
Yazı yazmayı, kenidme küçük notlar bırakmayı severim, bunun etkisinde kaldığım doğrudur amma velakin paylaşımcı bir ruha sahibim neden kendime saklyayayım :)
  • Örnek aldığınız bloggerlar var mı ? 
Aslına bakarsanız severek takip ettiğim bloglar var ama örnek alma konusuna gelince hayır yok :) 
  • Şuanki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin ?
Yönetici Asistanlığı, ama bir yandan takı tasarımı ile ilgileniyorum eğer ki bir daha dünyaya gelirsem sanırım buna yoğunlaşırım :) 
  • En sevdiğin blogger arkadaşlarını yazmanı istiyorum desem ? 
Severek takip ettiğim kişiler var ama buraya dip not düşecek kadar tanımıyorum bu yüzden de yazmak istemem :) 




Sevgilerrrrr :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *