Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Eylül 2015 Çarşamba

Benim güzel papuçlarım :)




Aslında hiç içimden bir şeyler karalamak gelmiyor, neden bilmiyorum diyeceğim ama nedenleri de belli... Son zamanlarda ülkemizde olan olaylar insanın yaşama sevinicini  elinden alıyor, e tabi buna birde havaların dengesizliği artı bir etken oluyor... Böyle aptal, mutsuz bir mod içindeyim bilemiyorum hayır kendimden nefret edicem artık o dereceyim yani :) 

Ama bu cici rengine hasta olduğum papuçlarımı paylaşmak istedim :) Hem gözümüz renklensin hemde beğeninize sunmak istedim sanırım :) 

Hayır işe bu ciciklerimle gelmek ile gelmemek arasında kaldım rahat eder miyim acaba diye ama aşırı rahat olduklarını unutmuşum :) bide çok seviyorum kendilerini ne yapayım yani :)

Ayrıca geçen akşam oturduğum bölgede yeni bir yer açıldı oraya gittik gün içinde onunla ilgilide 
bir iki bilgi paylaşacağım :) 


2 yorum:

  1. Çok şık canım güle güle kullan . takipteyim beklerim sevgiler ... sebnemledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) seve seve blogunuzu izlerim sevgiler benden :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *