Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Eylül 2015 Çarşamba

Big Bite Gecesi





Geçen akşam evde yemek yemek istemedik, daha doğrusu benim hhiiçç sofra hazırlayasım yoktu üşengeçlik tavan yapmış moddaydım bu yüzden dışarıda yiyelim dedik zaten eve giresim de yoktu :) 

Bizim orada yeni bir yer açıldı Big Bite, daha önce duymamıştım, bu kadar zamandır da bir yerde rastlamadım yani gördüysem de dikkatimi çekmedi demek ki bilemedim şu an çok kararsızım :)
E o zaman dedik KFC tarzı bir yer herhalde girelim deneyelim dedik, kendimizi attık içeriye :)





Tavuk söyleyelim en azından faza abartmamış oluruz dedik ama arkadaş bir sipariş ile 2 kişi doyarmış onu anlamış olduk :) pizza falanda var sanırım italyan kökenli bilemedim araştırmadım da doğruya doğru diyorum ya çok üşengecim bu aralar böyle bir bıkkınlık modundayım mazur görün yani :) ama çıtır tavukları oldukça leziz hoşumuza gitti. Öyle çok mu pahalı derseniz yani aslına bakarsanız abartı değil ama çok ucuzda değil orta karar diyelim.... Biz 2 kişi 50 TL ye çıktık extra söylediğimiz tek şey cola ve soğan halkası idi artık siz yapın hesabını, yani herhangi bir restauranta da gitseniz ne bilim 2 tane sezar salata soyleyip 2 tane de içecek söylediniz mi gene aynı ücreti ödersiniz en azından yahu bir salataya da bu kadar para verilir mi demezsiniz :) şahsen ben diyorum genelde acayip koyuyor salatalara 20'şer lira vermek :) 

Ay dur konumuzdan sapayım biraz şimdi bu salata olayına çok kafayı takıyorum ben arkadaş geçenlerde bir yerde sezar salata yedim yeminle verdiğim paraya değsin diye tabağı da yanımda götürecektim :) :) hayır zaten çorba kasesinden biraz büyük bir kase içinde 2-3 parça tavuk, bol sulu bir sezar sosu, 1 domates parçacıkı ama 23 TL neeeyyyyyyy hacı dayı kafayı mı yediniz siz ben 23 TL ye kaç tane salata çıkartırım biliyor musunuz siz ? Bu yüzden çok nadir dışarıda salata yerim çünkü bazı akşamlar evde salata partisi veririm ve salata kaselerim oldukça büyüktür ve içinde ne ararsanız bulursunuz hele ki çok iyi salata sosları yaparım yani (azıcık kendimi de öveyim ) :) 

Konuya hemen dönüyorum ve bu diyarı ter ediyorum :)
Şimdi
1. Dışarıda salata yemeyin arkadaş :) 
2. Big Bite gitmenizi tavsiye ediyorum biz sevdik, doyurucu ve tad olarak güzel :)


Sevgiyle kalın görüşürüzzzzzz 


6 yorum:

  1. Afiyet olsun biz de eşimle çok sık dışarda yeriz. Değişik yerler keşfetmeyi severiz, umarız bize de yakındır. Malesef fiyatlar bir çok yer de böyle...:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evet malesef böyle sorgulamaya kalktığın zaman hiç dışarıda yemek yiyesi gelmiyor insanın :/

      Sil
  2. tavsiyen için teşekkürler canım KFC dan biraz farklı lezzet denemiş oluruz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek umarım denersiniz ve beğenirsiniz :)

      Sil
  3. afiyet olsun ac ken sen sen değilsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekküre ederim :) malesef öyle açken ben ben değilim valla :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *