Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Ekim 2015 Çarşamba

Back to The Future II



Geleceğe Dönüş 2 filmi ve gitmek istedikleri tarih 21 Ekim 2015 yani şu an günümüz :) 



Sabahtan beri fırsat buldukça baktığım net ortamında devamlı karşıma çıkıyordu Geleceğe Dönüş 2 filmi, sadece ana başlıklara bakıp yada görsellere bakıp atlıyordum, içeriğine bakmaya fırsatım olmadı ama bir yarım saat önce iyice baktım ki meğersem o gün bugün imiş :) Peki 21 Ekim 2015 de gelecekten beklentiler nelermiş baktınız mı? yada merak ettiniz mi ?



Aslında tek tek burada paylaşırdım ama onedio adlı web sitesi gayet güzel bir sayfa hazırlamış genel olarak çok beğeneceksiniz ayrıca BBC Türkçe ayrıntılı bir haber paylaşmış bence bir göz gezdirin derim. 2015 yılından neler bekleniyormuş ama neler olmuş veyahut olmamış.... Acaba bundan 30 sene sonra 2045 yılında neler olacak ki ben 60 yaşında olacağım allahım görürsem tabi o günleri, birde o çağa ayak uydurması var dimi :) hayırlısı diyorum...


Siz linklere bakmayı unutmayın derim ben ama kısaca maddesel söylemek gerekir ise ;


  • Uçan Otomobiller
  • Kendi bağcığını bağlayan ayakkabılar
  • Çöpleri aracı çalıştırmak için kullanılması ( geri dönüşüm) 
  • Uçan Kaykaylar 
  • Hava değişimi yaşatan kıyafetler vb. 

Kaynak : Onedio , BBC Türkçe 

2 yorum:

  1. oysa biz filmi izlerken inanmıştık uçan kaykaylara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet demek ki fazla hayal edilmiş ama şu kendi kendini bağlayan ayakkabılar olsa fena olmazdı :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *