Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Kasım 2015 Pazar

Alışveriş Sepetime Düşenler :)




Bir bayanın ayakkabı alması için illaki ihtiyacı olması gerekmiyor, biz böyleyiz yapacak bir şey yok malesef :) gözümüze hoş geleni mutlaka sepetimize yanlışlıkla düşürürüz sonra farketmeden bir bakmışsın kasaya gitmişsin, aaa bunlar nereden çıktı bak görüyor musun şimdi sepette, e  almak zorundayım modumuz her daim açık olur :) 

Bu sefer yanlışlıkla sepetime düşenlerden 2 tanesi bu ciciler oldu, çok severek aldım ve çok severek giyiyorum, aşırı derecede rahat olduklarını da söylemeden edemeyeceğim, ki ben her topuklu ayakkabıyı giyemem rahat etmem çoğunda ama bunlar bir harika dostum :) 





Ayrıca çok uygun fiyata aldığımı da söyleyebilirim yani piyasa satış fiyatının altında aldım ve pişman olmadım :) Taba, kahverengi ayakkabının bağcıkları var idi ama ben onları çıkkarttım çünkü bu şekilde gözüme daha hoş gözüktüler ama belki bazen bağcıklarını da takıp kullanabilirim belki, düşük bir ihtimal ama neden olmasın :) 





4 yorum:

  1. her ikisi de çok hoş duruyor cnm güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Yeşil olanı daha çok beğendim sanırım :) Güle güle kullan tatlım.
    Bana da beklerim:)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kahve olan biraz daha bilindik bir tarz :) teşekkür ederim kuzum sağol :)
      tabi bende gelirim :) sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *