Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Kasım 2015 Perşembe

Şeytan Tarafım :)






Geçenlerde bir postumun altına sevgili Deeptone bir yorum bıraktı ve anlat bakalım hem şeytan hem melek nası oluyormuş dedi :) çok mu kötüsün sen bakımmmm dedi :) Bende kendisine söz verdim en kısa zamanda kısa kısa anektotlar düşücem diye :)



Bu görmüş olduğunuz benim dövmem yaptırdığım zaman çekilmişti farkındaysanız etrafı hala kızarık, yokkk yaa hiç canım acımadı sinek ısırığı yahu sizde yani :) aslına bakarsanız evet çok acımadı ama hiç acımadı da diyemem yani :) 





Şimdi üniversite ilk girmişim, üniversite'nin üst caddesinde bir cafe var gittik oraya arkadaşlarla zaten yeniyiz nedir? ne değildir?bakacaz görecez araştıracaz :) cafe de otururken içeri istanbul üniversitesinden bir grup girdi, böyle bir havalar, bir tafralar, bir burnum düşse yerden almamlar edalarında fekaaaattt içlerinden birini gözüme öyle bir kestirdim ki heh dedim ya benim olacaksın sen :) Nitekim gel zaman git zaman 1 sene kadar koştum peşinden resmen halbuki normalde hiç yapmam, galiba bir süre sonra işin içine hırs girdi bilemiyorum :) Sonra arkadaşı bir şekilde ikna ettim ve bildiğiniz 5 sene çıktım he istikrarlıyım yani :) ama bu 5 senenin 3 senesi türkiye de iken kendisi bir barışık, bir ayrılmış vaziyette işte aldattı onu yaptı bunu yaptı derken öyle böyle 3 seneyi devirdik sonrasında arkadaş ben yurt dışına çıkıyorum dedi 3 sene orada kalıcığım hem askerlikten yırtıciğim dedi... he tamam oldu tabi canımmm git sen olur ben şey ederim burda aman nolcak ki 3 sene dediğin nedir ki :) ohhh bi güzel uğurladım gitti amma velakin orada kaldığı süreç içerisinde anamdam emdiğim süt burnumdan geldi tabirini resmen yaşadım ayyyy ne işkenceydi anlatamam, devamlı kavga gına gelmişti yani artık... 

Askerlik mevzuunda orada 3 sene kalması gerekiyor, 3 sene kaldıktan sonra Türkiye'ye döndüğü zaman kısa dönem yapabilme hakkına sahip oluyordu, tek sıkıntı o 3 sene boyunca buraya gelmemesi gerekiyordu, şey acı ama gerçek bende bunu biliyordum malesef ne yapayım yani öğrenmişim işte bir yerden :) 

Neyse artık bana tak ettiği noktada kendisine ya gelirsin yada bir daha beni göremezsin tarzında bir rest çektim kendisi de 1 hafta sonra oradaki tüm işlemlerini iptal edip gelmişti bu arada ben bu resti çektiğimde neredeyse 2,5 senesi geçmişti, en nihayetinde geldi ve geldiğinden 1 gün sonra kendisinden sonsuza dek ayrıldım... Doğal olarak bazı hakları yanmış oldu.... Belki biraz hayatıyla oynamış oldum ama bazı şeyler karşılıksız kalmamalı dimi ama iyiliği de kötülüğü de unutmamak lazım gelir....

Şimdi bu aslında bu kadar kısa bir konu değil, eğer her detayını yazmaya kalksam ben yazmaktan sıkılırım sizde okumaktan sıkılırsınız :) şimdi doğal olarak çok kötü olduğumu düşünebilirsiniz ama o zaman yaşadıklarımı yaşamış olsaydınız eminim sizde aynı şeyi yapardınız. Ben kullanılmayı sevmiyorum, fedakarlıklarımın göz ardı edilmesini sevmiyorum, aptal yerine konmayı sevmiyorum ve buna benzer bir sürü şey.... eminim bunları sizde sevmiyorsunuz... 

Ama şimdi dönüp baktığım zaman iyi ki de yaşamışım diyorum eğer o zaman bunları yaşamamış olsaydım şimdi olduğum gibi olgun olamayacaktım, herkese inanan bir tip olacaktım belkide saf olacaktım bilemeyiz... Bu tarz yaşanmışlıkların bana kattığı çok şey var, eksikliklerimi tamamladım, karakterimi tamamladım... He baktığınız aman bu bir şeytanlık mıdır bilemem ben bunu öyle nitelendiriyorum çünkü geri dönüp baktığında hoş bir şey değil evet ama bana yaşatılanlar da hoş değildi dengelendi diyebiliyorum. 

Normalde melek tarafım ağır basar ama yeri geldiğinde şeytanı dinlemeyi severim çünkü işin içinden bu yolla da çıkabilirsini fısıldar kulağına he bire bir fısıldamanın aynısını yapmana gerek yok ama en azından çizeceğin yolda yanlış yapma riskini azaltmış olursun.... Bazen melek tarafınla olaylara baktığın zaman içinden çıkamadığın durumlara düşebiliyorsun ama şeytan tarafından bakarsan hani şu madalyonun öteki yüzü var ya heh onuda net bir şekilde görebiliyorsun, en azından bu benim fikrim :) 


Okudunuz mu bilmiyorum ama okuduysanız da sabrınızdan dolayı teşekkür ederim :)
Deeptone 'a sevgilerle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *