Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Kasım 2015 Cuma

Candan Erçetin 20.Yıl







Candan Erçetin gençliğimin kadını diyebilirim, her şarkısını ayrı sevdiğim, kendisini daha bi ayrı sevdiğim kadın, sesine hayran olduğum kadın, karakterine hayran olduğum kadın :) Bilmiyorum sizde benim gibi Candan Erçetin dinlemekten keyif alıyor musunuz ? ama ben dinlerken çok keyifleniyorum, yeri geliyor hüzünleniyorum, yeri geliyor şen şakrak oluyorum :) 

Candan Erçetin 20. sanat yılını anısına dinlemeyi ve okumayı çok sevdiği Türk Sanat Müziği ve türkü eserlerinden oluşan bir albüm çıkardı. albüm 25 Kasım'da Candan Erçetin sevenler ile buluşmuş ben de bugün gördüm.Albümde 13 şarkı yer alıyor. Arşiv niteliğinde bir albüm olmuş, mutlaka elinizin altında bulunmalı diye düşünüyorum. 



Kaynak : Sözmüzik




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *