Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Aralık 2015 Cuma

Eski Otobüs & Yeni Yaşam Alanı



Sizde böyle bir otobüste yaşamak istemez miydiniz ? Açıkçası böyle bir imkanım olsa mutlaka yapardım diye düşünüyorum, ay sanırım artık yaşlandım tamamı ile uzaklaşabileceğim her şey gözümün önüne geliyor, karşıma çıkıyor sanki beni çağırıyor... Bırak bu hayatı al kocişinide artık keyfine bak, rahatına bak, huzuruna bak diyor, bu stresten, sıkıntıdan uzaklaş diyor :/ 




Belki ben hala hayal ediyorum ama bunu gerçekleştiren kişilerde var tabi ki bu tarz örneklerin çoğu yurt dışından geliyor. Patrick Schmidt adlı bir beyfendi oğlu ile birlikte 1990 yılından kalma eski bir okul otobüsünü yaşam alanlarına çevirmeye karar vermişler ve başarılı olmuşlar.

Otobüse 4500 dolar gibi bir meblağ ödeyip satın almışlar, otobüsün tadilatı ise 3 ay sürmüş ve takribi 9000 dolar gibi bir rakama patlamış ama sonuca bakmak gerekirse içi çok güzel olmuş :)







Ne düşünüyorsunuz ? Evet ülkemizde bu tarz bir olaya kalkışmak çok pahalıya patlar ama yurt dışında bu tarz olaylar tam olarak çıkması gereken rakamlarda kalıyor bu yüzden sanırım bir gün yurt dışına yerleşir isek (ki böyle bir planımız var, hayırlısı diyorum) herhalde bazı şeyleri rayına oturttuğumuz zaman ilk araştırmasına başlayacağımız şey bu olur :) Valla ben çok sevdim ya ne güzel huzur içinde ev kirası oluyor sana benzin parası :) e benzin ucuz haliyle biliyorsunuz :) 


Kaynak : Gaia Dergi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *