Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Aralık 2015 Cuma

Nihat Sırdar & Bütün Kazlar Toplandık







Peehh gene geldi Cuma, ee bu akşam ne yapalım diye düşünmeye başladınız biliyorum ama ben bu sefer önceden plan yaptım ki normalde yaptığım planlarda mutlaka bir aksilik çıkar idi bu yüzden genelde spontane takılmayı seviyorum ama bu sefer böyle olmayacak gibi diyorum :) Uzun zamandır Nihat Sırdar'ın Bütün Kazlar Toplandık adlı gösterisine gitmek istiyordum, zaten sabah ve akşam program yaptığı saatlerde trafikte olduğumdan dolayı genelde de programını da severek dinliyorum.

Baktım ki İstanbul da Leyla Gencer Opera ve Sanat Merkezi 'nde olacakmış, hoopppp hemen dedim kaçmaz, zaten adamcağız yer bulamıyor :) 18.12.2015 günü olanı kaçırdım daha doğrusu yer bulamadım ama 25.12.2015 kaçmaz :)

Demem o ki ben Cuma gecemi Nihat Sırdar'ın 21:00 de Leyla Gencer Opera ve Sanat Merkezi'nde başlayacak olan gösterisine giderek değerlendiriyorum :)

Umarım sizinde güzel bir programınız vardır :) Cuma gecenizin huzurlu geçmesi dileğiyle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *