Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Nisan 2016 Çarşamba

Trafik Savaşları....



Bu aralar sabahları trafikte o kadar çok kalıyorum ki inanın hiç bir şeye tahammülüm kalmadıa artık... Hele ki kendilerini tatlı su kurdu diye kategorize etmiş olduğum şu İETT çakallarına acayip derecede kıl oluyorum. Hadi kendi hayatlarını geçtim artık o otobüsün içindeki taşıdıkları canlara ve etrafındaki binek araç kullananlara hiç bir şekilde saygıları yok. 

Özellikle her sabah karşılaştığım Küçükçekmece mevkiinde bulunan Ankara yönü "Küçükçekmece-Florya-Cennet Mh. Yanyol" sapağında yaşadıklarımız benim asabiyetimi bin kat daha arttırıyor. Bölgede zaten devamlı sıkışan bir trafik hatta yer yer dutan bir trafik hakim oluyor ve ben yanyola bağlanıp gitmek istediğim yere gitmek için sabahın 06:30 unda kalkıyorum. O sapağa gelene kadar herşey stabil ( trafikte stabil gitmiyoruz yani 0-10 km arası ) amma velakin ne zaman avcılardan çıkıp küçükçekmeceye doğru inmeye başlasak bütün 458-401-426-303 no'lu hatlı İETT otobüsleri orta şeritte yerlerini alıyorlar o noktaya geldiğimizde orta şeritten devam edip hoooppp hemen yanyola kafadan girmeye çalışıyorlar doğal olarak biz enayiler grubu olarak mal mal orada yol gitsede bizde yolumuza girsek diye bekliyoruz. Ayrıca normal e-5 şeridinide işgal ediyorlar çünkü orada yanyol için tek bir şerit var. 

153'ü arıyorsun beşbin saat sonra MT'ye bağlanıyorsun şikayetini dile getiriyorsun karşındaki senden hat numarası istiyor. genel olarak şikayette bulunduğunu söylüyorsun tamam ama neyse şikayet formunuzu açalım diyorlar. 
Ertesi gün tekrar aynı olaylar oluyor gene 153'ü aroyorsun gene beşbin saatte bağlanyorsun bu sefer hat numarası veriyorsun olmuyor plaka numarası istiyorlar. Sonra tabiki zaten çileden çıkmış ben iyice çileden çıkıyorum. 

Şimdi yarın gene arayacağım, yolda giderken birde paşamların isteği olan plaka numaralarını alıcam hayırlısı diyorum. 

Gerekirse her gün arayacağım ve şikayet formu oluşturacağım taa ki o çakalların kafadan değil bizim gibi sıraları gelince girdiklerini görene kadar..... Taktım kafaya siz kim oluyorsunuzda benim hakkımı çalıyorsunuz aga!!! Sizebu selayeti kim veriyor!!! Bu rahatlık nereden geliyor!!! Alırım ben sizden o rahatlığı, yok öyle bir dünya.... Ay gene sinirim zıpladı..... 


Ayrıca bu formlardaki kadar kibar konuşmadım ama yazamıyorlar tabi, onlarda haklı.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *