Hoşgeldinizz :)

Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

Laleli & Beyazıt & Kapalı Çarşı & Mahmutpaşa & Eminönü

24/03/2012 Cumartesi Nasıl yorulunur onu anlamak için güzel bir güzergah belirledik :)

Saatlerimiz 14:00' ü gösterdiğinde Volkan arkadaşım ve ben dedik artık çıkma vakti gelmiş ne yapıyoruz ilk adım bizi bekleyen Taksim Otobüs'ü faciası :) Ben dedim volki arabayı alayım, yoookkkk dedi park yeri sorun orada eziyet olur bize halka karışalım :) iyi madem dedim arada yapalım bunu :) Taksim otobüsüne bindik, ilk etaplarda sorun yok gayet oturmuşuz da böyle rahat rahat gidiyoruz, ama duraklar geçtikçe böyle insanlar güzel havanın da etkisi ile otobüse akın etmeye başladılar, tabi otobüsün kapasitesi gördüğümüz kadar var birde görmediğimiz kısmı var imiş :) Millet artık üst üste falan gitmeye başladı ama buuu bizim için asla engel olamaz :) (oturmak gibisi yok)

Tabi bizim durağımız Taksim olmadığından o güzide kalabalığı aşıp kendimizi otobüsün iniş kapısına (gerçi iniş-biniş aynı olmaya başladı bir süre sonra) atma çalışmalarına başladık... Dağları, tepeleri aşıp kendimizi Aksaray durağında attık :)

Sonra ilk gördüğümüz Simitçiden 1 adet çatal alarak Laleli den Beyazıt'a doğru yürümeye başladık, yürü yürü yürü Beyazıt'a geldik, ilk etapta Kapalı Çarşıya girmeden hemen soldan dalıp oradaki yan yana dizilmiş dükkanlara bakınmaya başladık... 1 adet volkiye pantolon aldıktan sonra Kapalı Çarşı'nın serin koridorlarına kendimizi attık :) ve tabiki her zaman ki gibi orada kaybolmak boynumuzun borcu :) oradan mı gidiyorduk ? yok ya buradan dönüyoruz işte... ya hayır bak buradan gidelim bence... gibi replikler eşliğinde dolana dolana Mahmutpaşaya vardık :) Kendimi bir kalabalığın içinde bulacağımı düşünürken bir baktım boş yanı tamam dolu gene insanlar var ama yani ben kendimi bildim bileli mahmutpaşa full kalabalık olurdu :) e tabi buraya kadar gelmişken birşeyler almadan olmazdı.... Ben kendimi şımartıp bir kaç adet tayt aldım :) Biliyorsunuz çağımızın buluşu tayt :) (çok sevgili arkadaşım Muti'nin benzetmesi )... sonra yürü babam yürü Eminönü-Sirkeci tarafına kaydıkça yoğunluk iyice artmaya başladı tabi.... Ama biz davamızdan vazgeçmedik, yorulmamız gerekiyordu.... Kendimizi Meşhuıurrrrr Balık Ekmekçi amcaların yerine attık karnımız doysun ki yolda  falan bayılmayalım, yolumuz uzun :)

Canınız çekecek mi bilmiyorum ama şöle güzel bir Balık Ekmek (soğansız) aldık yanına birde turşu suyu ooyyy kendimizden geçtik resmen :) Afiyet olsun yarasın bize :) e biraz dinlenmiş olduk gerçi tüm Eminönünün kokusu üzerime sindi, o konu hakkında bir şey yapamazdım artık :) dedim kalk kalk daha işimiz var şöyle bir taksim yapalım :) Başladık yürümeye geçtik köprünün üzerinden sallana sallana, Tünel'e gittik bindik 1 durak sonra işte Taksim :) başladık Tünel meydan dan yürümeye keyfini süre süre yavaştan yavaştan ağır vasıta hesabı İstiklal Caddesi bizi bekler dedik :) o mağaza senin, bu mağaza benim derken dedim ki volkiye alalım şurdan bir bira yolda içelim (uvv çok ayıp biliyorum ama tutamadım kendimi). Yukarı doğru yürürken aklıma arkadaşım geldi, uğramadan olmaz dimi ? Ayıp olur :) aradım balımmm dedim nerdesin dükkanda mısın ? Evet dedi hadi gelin, neyse biralarımız bittti attık onları yürümeye başladık Nevizadeye doğru... Yer: Cumhuriyet Meyhanesinin orada "Ritim Pub" :) gittik özlem giderdik, e oturun dedi kıramadık tabi ordada içmeye devam ettik ( çok kötü örnek sergiliyorum şu anda) sonracığıma aldı mı beni bir baş ağrısı anammm ölüyorum beynim kabına sığamıyor çıkmak istiyor serbest bırak beni diyor adeta.... O baş ağrısı beni bitirdi zaten.... Ama günümüz sade ve güzel geçti :) eğlenceli oldu sevdim ben cumartesi gününü :)